Obi-Wan Kenobi pátrá po spojencích. (Disney+)

Recenze (123)

Hopeman

Ty vago to je brutální síla ...logika jde striktně doprdele .... Malaleja běží tunelem cca5min. a pronásleduje jí Reva, ale na konci tunelu je ... Reva? oukéj ... Vejdr si zvedne Bena a zapálí nějakou rudu nebo cosi, pak s ním jebne do toho ohně načež pronese: bla bla bla, natokonto zhasne oheň řekne : bring him to me ...Ale nečekaně zasáhne borka, která opět zapálí oheň ... a v tu chvíli je Vejdr úplně nahranej... páč najednou je z toho tak konsternovanej, že už prostě neumí použít temnou sílu ... A všechno co předváděl ve vesnici (zvedání lidí,lámání vazů lusknutím prstu) bylo spíš takový promo na baterky a ty bohužel došly.... a blbec nakonec s talířem na hlavě prohlásí :Teď už ho nikdy nenajdeme :))) .... ty scénáře určitě vymejšlí nějakej makak ...jinak to přeci není možný!!! ()

Tony.cs

Tady někdo něco brutálně podělal a jsem zvědav, jestli další tři díly dokáží vrátit trochu renomé starému Benovi. Nabídnout nám jen několik máchnutí světelných mečů a střídmé dialogy... No čekal jsem mnohem víc. Nakonec nejvíc potěší, že James Earl Jones je tady pořád a tak Darth Vader je stále Darth Vader. ()

loki5

Krásně se scénáristi chytili do pasti, kterou si na sebe ušili. Prequely a sequely jsou strašná past. Už mě ty totální lapsy v kontinuitě docela nebaví. Viz "je to dlouhá cesta" a 2 minuty na to vystupují :-D. Uhasit plameny jo v pohodě, ale jen poprvé podruhé už to nejde. To Vaderovo killing spree mi taky dost nesedělo.  Už mě tohle unavuje. Stále to samé zajetí - útěk - zajetí - útěk - skrývání - zajetí atd dál. Osudový souboj (první, druhý, čtvrý, dvustý patnáctý až to úplně ztratí jakýkoliv smysl). Dojná kráva nostalgie se musí dojit až z ní zbudou jen kosti a kůže na buden. ()

TomasRichtr

Kurva přestaňte dělat z nejoblíbenějších postav retardy!!! Nejdřív Boba a teď Obi-Wan, a dokonce Leia, která je fakt mega nesnesitelná od prvního setkání s Obi-Wanem. A to má jako Vader fobii z trochy ohně teď? Nebo proč tam jen tak zůstal stát jak č*rák? A ten fight byl jako co?? I šedesátiletej Alec Guiness v původní sérii měl akčnější souboj! Každých 30 sekund tenhle díl vyplodí nějakou nelogičnost, že normálně na to napíšu asi nějakou analýzu, protože tohle je naprostý dilentantsví nejen s ohledem na starwarsový lore, ale i co se týče samotného filmového řemesla - konkrétně scénáře. ()

st4nford

Dějově je to super, o tom žádná, ale v některých částechh to působí jako scenáristická i režijní lenost. Měl to být největší nakopávak a strhující moment dvou setkání dvou postav a i když nastupuje totálně přísný a temný Vader (ano, přípomíná Myerse z Halloweenu) + i Obi-Wan a Leia jsou díky skvělým hereckým výkonům úžasní, setkání Vadera a Obiho mohlo být daleko epičtější, dramatičtější a překvapující. Ten lacině zrežírovaný souboj mezi šutry se vážně nehodí...  Každopádně jsem rád za to, kam to směřuje. Obi dostal na frak a musí se stát znovu tím, kým kdysi byl. Těším se na další epizody. Očividně si ale Darth Vader s Obi-Wanem pohrává a záměrně ho nechal utéct, aby ho znovu a ještě více srazil na kolena. Těším se na pokračování příběhu a druhý duel. ()

• Projekt Harvester byla operace Impéria pro lov na sílu citlivých dětí. (Veskoslav)
  • Quinlan Vos, jeden z nejzvláštnějších Rytířů Jedi, který na čas podlehl temné síle, prožil milostný románek s Asajj Ventress a po rozkazu 66 se vypařil a jednou stranou byl považován za mrtvého, druhou za nezvěstného. Třetí epizoda potvrdila, že Quinlan Vos patřil mezi promile přeživších Řádu a aktivně se podílel na pomoci pro přeživší rytíře Jedi, padawany a děti citlivé na sílu. (Veskoslav)
  • Když Obi-Wan Kenobi (Ewan McGregor) halucinuje a má vizi Anakina Skywalkera (Hayden Christensen) na Mapuzo, přízrak je oblečený ve stejném tmavě hnědém obleku rytířů Jedi, jaký měl na sobě Anakin na konci Star Wars: Epizoda III – Pomsta Sithů (2005). Je to proto, že Kenobi ještě nezahlédl černé brnění Dartha Vadera, takže si může Anakina představit pouze v jeho bývalém obleku rytíře Jedi. (Veskoslav)