Hollywood

• USA Hollywood

Epizody(7)

V poválečném Hollywoodu se může skupinka ctižádostivých herců doslova přetrhnout, aby dosáhla svého a uplatnila se v showbyznysu. (Netflix)

Recenze (106)

silentname

Som zvedavý, či sa to obnoví na druhú sériu. Úprimne som na to celkom zvedavý. Neviem aké som mal vlastne od "Hollywood" očakávania, no nakoniec ma to veľmi príjemne prekvapilo. Každopádne si treba na úvod uvedomiť jednu dosť podstatnú vec. Napriek tomu, že to miestami tak môže pôsobiť, tento seriál nie je tvorený podľa skutočných udalostí a záverečné finále je takisto absolútna fikcia. Každopádne je zaujímavé, že finálny film súperí so skutočnými filmami, ktoré boli vtedy natočené. Úprimne poviem ale, že ak by sa rozhodli tvorcovia Hollywood priniesť ľuďom bonus vo forme filmu "Meg", ktorý by sme si mohli na Netflixe priamo pozrieť a celé by to natočili naozaj, to by bolo niečo, čo by som si ozaj pozrel. Bez debaty by som bol zvedavý na film z roku 2020, ktorý by pôsobil ako keby ho natočili v roku 1947. Neviem čo si myslíte vy, ale ja by som bol za. Na filme musím pochváliť výpravu a herecké výkony. Obe stránky sú skutočne fantasticky zvládnuté. Vidíme Hollywood (alebo v tomto prípade Hollywoodland) v celej jeho kráse a rovnako aj celej jeho špinavosti. Mám rád postavy v seriáli a chcel som ich vidieť dosiahnuť svoj cieľ. V predposlednej epizóde som bol úplne vyvalený z toho čo sa udialo a je super, že epizóda nechala ten moment skutočne vyznieť. Aby nás potom v závere mohla prekvapiť skutočne skvelým finále. A hoci je to vymyslené, istým spôsobom by som si prial, aby to tak nebolo. Ak plánujú tvorcovia robiť pokračovanie, som tomu otvorený. Sem sa určite vrátim rád. Hodnotenie: A- ()

sskrblik

Když lupnete seriálu název Hollywood pochopitelně to zcela jistě přitáhne pozornost nejednoho diváka či filmového nadšence chcete-li. Po zhlédnutí upoutávky jsem si taktéž odvětil, že tomu šanci chci dát. Je pravdou, že v první polovině mě dost iritovalo množství kuř buřtů, jenž se zde objevovaly a rovněž to jak seroš říká: it's oukej ču bý gej. Každá druhá postava si tak přičihne k mužskému tělu. Samotné natáčení a realizace filmu v seriálu pak byla stravitelnější limonáda. Nemůžu hodnotit příliš obecně, ale po Sex Education mě toto připadá jako univerzální netflixovský balíček v podobě propagace multi kulti či témat sexuálních menšin. Více než chtěná radost, je z seriálu cítit objednávku z výše zmíněných Do what do... ()

NinadeL

7/7 Krásná práce. Díky platformám typu Netlix je dnes možné realizovat něčí vlhké sny. V tomto případě vlhké sny Ryana Murphyho o tom, jak se po válce Hollywood změnil do skutečného Dreamlandu. Už jen proto stojí se na to podívat. Pokud patříte mezi diváky, kteří se na první dobrou budou dobře orientovat v odkazech na skutečný poválečný Hollywood, máte vyhráno. Je to svěží odvážný seriál, který respektuje menšiny a zároveň miluje glamour a hvězdy. ()

liquido26

Pohádka pr všechny, co mají rádi staré filmy. Kolikrát jsem si při sledování starých klasik říkal, o co mohly být filmy v té době lepší nebýt středověkého Haysova kódu. Kolikrát jsem si říkal, proč to prostě někdo nezkusil a nenatočil něco odvážnějšího. Tenhle seriál je o tom, jak by to mohlo vypadat, kdyby to někdo udělal. Zezačátku mi to přílišné odchýlení se od reality tehdejšího Hollywoodu trochu vadilo, ale nakonec jsem pochopil o co se tvůrci snažili. Je jasné, že realita by byla úplně jiná a většina aktéru by se pravděpodobně ocitla na blacklistu nebo ve vězění :-) Dobová atmosféra 40. let je samozřejmě úžasná, herci super, Laura Harrier nádherná, nejvíc cool postava byl pro mě majitel benzínky a pasák Ernie. ()

filmmovier

Láska na první pohled. Špičková minisérie s luxusní atmosférou, perfektním příběhem a špičkovým obsazením (Jim Parsons, Laura Harrier, Darren Criss, úplně všichni ostatní). Minimum dějové vaty (vlastně jsem žádnou nenašel), děj utíká, k postávám si rychle najdete vztah a i když konec byl jasný dopředu, přesto byl krásný a zamrzelo mně, že druhá série nejspíš opravdu nebude - což je ale zrovna v tomhle případě jen a jen dobře, protože celá tahle záležitost je naprosto perfektní. Vynikající a fascinující studie filmu, společnosti a doby, ačkoliv místy (snad) občas lehce přitažená za vlasy, ale jinak poměrně dost reálná. Dokonalost, která je navíc s každým dílem neustále lepší a lepší. A závěrečné minuty byly opravdový, nefalšovaný doják. Nádherná věc a nejspíš to nejlepší, co Ryan Murphy kdy vytvořil - a to už něco znamená. 95%. ()

• Každá postava měla specifickou barvu kostýmu. (SONY_)
  • Asi polovina kostýmů, které můžeme vidět v seriálu, byly vyrobeny ručně. (SONY_)