Bez milosti zabíjela v Tokiu, ale při poslední misi jí podstrčili jed. Teď má necelých 24 hodin na to, aby zjistila, kdo si objednal její smrt, a pomstila se. (Netflix)

Recenze (248)

korbitch22

Je sice hezké, že Keanu Reeves nastartoval svoji kariéru skvělým Johnem Wickem a ještě lepším druhým dílem, ale už trojka mě v kině nudila. Tak jak mě má potom bavit asi desátá kopie. Navíc tady máme kombinaci hned dvou filmů. Zastav a nepřežiješ plus John Wick. Někdy vážně přemýšlím nad tím, proč taky nepíšu scénáře. Od první minuty se na vás sype jedno klišé za druhým. Kdo, proč, jak, koho. Kdo je vlastně ten hodný, kdo ten zlý a bla, bla, bla. Těch klišé a předvídatelných zvratů plus průhledná zápletka od první minuty mě nudili dokonale. Na druhou stránku prostředí je na jedničku. Režisér evidentně miluje Cyberpunk, jelikož hudba, vizuální styl a prostředí je Cyberpunk od A do Z, jen ze současnosti a postava Harrelsona se jmenuje V. Akce je stereotypní jako v každém kontaktním akčním filmu právě od dob Johna Wicka. Ale některé pasáže jsou hodně fajn. Hlavně samurajský mini souboj, nebo přestřelka na tržišti. Má to své momenty, má to úžasný vizuál a prostředí na kterém to celé stojí a občas se najde kulantní vražda, smrt, zabití. Ale jako mě nebavil celkově Mr. Nobody, nebavila mě ani moc Kate. Na jeden večer dobrý, ale poslední dobou přehazuju vyhýbku a začínám sledovat seriály, které jdou Netflixu podstatně lépe, než filmy. Kopie, průměrně zábavná kopie.60%. ()

Chrustyn

S ženskými akčními hrdinkami se v posledních letech doslova roztrhl pytel a současná VOD produkce jde tomu všemu hodně naproti. Kate přesně zapadá do škatulky akčních filmů s drsnou hlavní hrdinkou a bohužel i do klasické šablony VOD akčních filmů, přestože na tom není tak špatně jako Old Guard, nebo nedávná Jolt. Příběh jednoduchý, trochu připomínající zběsilý Crank, kdy je hlavní hrdinka otrávena a má pouze jediný den života. Neváhá, bere zbraně a podobně jako v akčních videohrách, likviduje easy NPC, aby se dostala k hard bossovi. Cca prvních 40 minut film docela funguje. Japonské noční neony se jen tak neokoukají a bez větších obtíží vytvářejí poutavou atmosféru prakticky pro jakýkoliv žánr. Mary je také moc fajn a přeju jí do budoucna více hlavních rolí, klidně i v akčním žánru. Překvapivě i akční stránka docela funguje, přestože jsou v choreografii bitek hodně velké rezervy a ženského Wicka opravdu nečekejte, i když by si to tvůrci přáli. Problém je v tom, že po dvou slušných akčních scénách se film doslova zastaví a úplně zbytečně se snaží rozkrývat charaktery jak hlavní hrdinky, tak i její otravné společnice. Nikoho to nezajímá a film to absolutně zbytečně brzdí. Bohužel tato brzda trvá po zbytek filmu a pokud si divák myslí, že vše zachrání závěrečná akce, nestane se tak. Celý závěr je vymyšlen naprosto stupidně, přestože měl asi být vrcholem a hlavně hrozně cool. Představte si, že by Komando končilo tím, že s Arnoldem se na ostrov vydá dalších 20 vojáků, aby mu pomohli zachránit dceru. Tak tenhle pocit jsem měl u závěru Kate, který definitivně pohřbil předchozí dění a já tak musím jít na podprůměrných 40%, přestože to vypadalo na slušnou šedesátku. ()

Malarkey

Další ze série feministických akčních jednohubek, kde účel světí prostředky. Mary Elizabeth Winstead tu sice po celou dobu filmu není ani na chvíli sexy, byť ji mám normálně docela dost rád, ale za to se tu prohání v takové stylové divočině, která ze začátku má náběh na filmy Roberta Rodrigueze, aby se nakonec ustálila do klasického béčka. Ale na tři hvězdy se to i pro ten japonský feeling gangsterských záležitostí překousnout dá. ()

anderson

Akčný film definovaný súčasnými tvorcami sa scvrkol na kombináciu nekvalitných počítačových efektov (napr. nerealisticky pôsobiaca automobilová naháňačka vrcholiaca digibordelovou haváriou) a bezemocionálnych kontaktných - hoci choreograficky precíznych - súbojov. Ak sa k tomu všetkému pridá pomerne nesympatická Winsteadka a otravná japonská tínedžerka, je dielo skazy dokonané. Za tri bezkatarzné dávky polónia IV. (12.9.2021) ()

D.Moore

Podle mého názoru poctivý a zábavný akční film, který se sice vyvíjí a vyvine tak, jak čekáte, ale zároveň dokáže i překvapit. Akční scény hrají prim, jsou pestré a všechny možné způsoby, jimiž Kate likviduje videoherně se hemžící padouchy, se mi neokoukaly. Co by to ovšem bylo platné, kdyby mi nezáleželo na hlavní postavě, kterou Mary Elizabeth Winstead ztvárnila na jedničku podtrženou. K tomu si přičtěte neokoukanou neonovou atmosféru nočního Tokia a výbornou hudbu. Já byl, a po těch několika dnech stále jsem, víc než spokojen. ()

• V úvodných záberoch filmu je naozaj vidieť Osaku. Najprv je to južná časť mesta so svojou dominantou - najvyšším mrakodrapom v Japonsku Abeno Harukas a oblasť Tennoji, v ďalšom zábere je pre zmenu vidieť Osackú zátoku a ruské koleso nachádzajúce sa v blízkosti Osackého akvária. (beso74)
  • Členky japonskej heavy metalovej skupiny BAND-MAID si vo filme zahrali samé seba. (beso74)
  • Nealkoholický nápoj Boom Boom Lemon, ktorý Kate (Mary Elizabeth Winstead) hľadá , by ste hľadali úplne zbytočne. Je to fiktívna značka vymyslená len pre tento film. (beso74)