Soudem jmenovaná zákonná zástupkyně podvádí svoje klienty, a místo aby o ně pečovala, získává nad nimi absolutní moc. Její nejnovější oběť má ale v rukávu nečekané eso. (Netflix)

Recenze (594)

misterz

Jediné, čo mi tu výraznejšie vadilo, boli nesympatie k hlavnej hrdinke a jej charakteru, no ale zase na druhú stranu, veď to bola pointa filmu. Skôr vadilo rozuzlenie a to, ako si dokázala poradiť s ruskou mafiou, čo sa mi zdalo dosť pritiahnuté za uši. Ako príbeh však pobavilo aj napriek tomu. A Petr Dinklage.... skrátka super pánko. Na slabší nadpriemer akurát. 70/100 ()

Sarkastic

„Zemřela bych?“ - „Prosím? To jsem neřekl! Stejně všichni umřeme, ne? Jen někteří dříve…zatraceně zdlouhavě a v bolestech.“ Tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se Marla utrhne…anebo ne? Snímek mně připomněl, že jsem už nutně potřeboval pořádnou dávku zdravého, škodolibého cynismu…a toho mi tenhle film nabídl míru vrchovatou! Stejně jako originální téma, černý humor, špetku krimi thrilleru, spoustu těžko předvídatelných zvratů a výrazné herecké výkony (jakože Wiest a Dinklage byli výteční, ale to, co tu předvádí Pike…fyzicky jsem ji nenáviděl, jak skvěle tu mrchu zahrála). Více než půlku stopáže byla tahle nekompromisní hra stoprocentní, a to až do scény pod vodou, pak chytla směr, který mnohé zvrátil. Nejdřív mi tato změna kurzu příliš nevoněla, ale film si pro mě připravil ještě několik překvapení, která můj názor velmi rychle změnila. A to ke spokojenosti. Málem absolutní. A vzhledem k tomu, že je tu teď film navíc nezaslouženě v modrých číslech (což mi dost vadí), drobet nadhodnotím a dám mu slabší plný počet. ()

verbal

No vida. I v té netflusácké stoce přitroublých povrchních pomejí se sem tam objeví něco komplexního, co má všech deset prstů a je bez rozštěpu, ale hlavně brutálně rozjitřuje emoce. A v tomto případě navíc velmi rozporuplné. Celý film totiž zdravý heteroseksuální divák se zatnutými zuby i pěstmi rozčíleně bojuje s dilematem, jestli chce paní Štikovou, byť zpizděnou odporným mikádem, raději živočišně ošukat, nebo ji pěkně pomalu a dlouze sadisticky mučit. Rozhodně spíše převládalo za b). Tu bezskrupulózní svini si střihla tak dokonale, že místy jeden úplně ignoroval celé to její apelování, přičemž by za bezkonkurenčně nejuspokojivější průběh filmu považoval to, kdyby ji tak v půlce ten, rovněž úžasný, trůnovitý trpajzlík chytil, a až do konce ji trpělivě po kouscích škvařil letlampou. A protože k tomu ne a ne dojít a voda nechtěla vařit, nasraně jsem zuřil až do poslední minuty, plival odpady a chystal se to prohlásit za žluklý poševní šlem nějaké šeredné, přeemancipované velkobritské lesby. Zaplaťsatan se však v úplném závěru alespoň nějaká katarze dostavila, vlepila tomu punc scénáristické dokonalosti, a já, ač s notně pocuchanými nervy a neodolatelnou chutí preventivně přimrdat loktem první štěrbině, na kterou ráno narazím, jsem nakonec usínal klidný a vůbec se mi nezdálo o kníratých misandrických babochlapech s ostnatými dildy v otylých rukách. ()

Arsenal83

Dekadentný Netflix sa nezaprie a hneď v úvode nám musel ponúknuť feministicko-lesbické krávoviny. Dnes si už kadejaká ludra myslí, že keď si prilepí strap-on, tak jej rovno dorastú aj gule. A ruská mafia je tu banda neschopákov, že by im rovno u nás vymysleli ministerstvo ako strapatej Remišovej. Trápny koniec dal tomu korunu. ()

Lima

Samozřejmě jsem rád, že to dopadlo, jak to dopadlo …. ale skončit to o pár minut dřív, tak smekám pomyslný klobouček, protože na film s tak velkými cynickými koulemi by se vzpomínalo ještě za několik let. Blakeson prostě vyměkl, ale nevadí, moje idealistická dušička si oddychla, a tak aspoň posílám pusu Rosamundě, ty její zlomyslně ironicky pokrčené rty přesně ve správnou chvíli, ta hra očí, to byl herecký koncert. ()

Zajímavosti (10)

• Části tohoto filmu byly natočeny ve Washingtonské restauraci Wellesley Smith & Wollensky. (ČSFD)