Tim žije v tom, že pozval na Havaj ženu svých snů. Když zjistí, že místo ní omylem pozval ženskou, se kterou zažil šílené rande naslepo, je už pozdě. (Netflix)

Recenze (112)

Lucasion

Sandlerovka bez Sandlera. Nejsem si úplně jistý jestli ten by tu něco zmohl. Záleží co si představíte pod pojmem šílená americká komedie. Já přesně tohle. Humor až na hraně skoro nevkusu a přepálených situačních scének. Lauren Lapkus to hraje vlastně skvěle. Na jejím přehrávaní stojí a padá celý film. Tedy spíš padá, na mě už tohle bylo až moc. Ve filmu jsem nenašel moc vtipných momentů, spíš obočí zvedajících scén. Ale pokud bych vyhledával šílenou americkou komedii, tak tohle bude číslo jedna. (40 %) ()

VasaX

Tohle je komedie, která chce být na hranici ztřeštěné a decentní tím, že se kývá zleva doprava a myslí si že to v průměru vlastně vyjde. Nevyjde. Některé vtipy jsou suché, jiné over the top a nepřidává tomu ani to, že Lapkus je na mě "až moc", a Spade "moc málo". Naštěstí je to poměrně krátké a má to hodně svižné tempo, takže jako oddechová komedie s nulovým očekáváním a troškou otrlosti to prošlo. A bylo fajn po dlouhé době zase vidět Nicka Swardsona a Roba Schneidera. ()

pilarius

Nejlepší komedie, jakou jsem za poslední roky viděl. Lauren se ve své bláznivé roli zjevně cítí zjevně naprosto přirozeně, Davidova postava působí věrohodně. Dohromady tenhle kontrastní komediální recept funguje spolehlivě. Osobně mě šíleně navnadil už trailer, ale prozrazuje toho až zbytečně mnoho. Na produkci Netflixu nehorázně nadprůměrná záležitost. Dejte filmu šanci, zaslouží si být v červených. ()

Stanislaus

Ta druhá nijak nevyčnívá nad romantickými komediemi z minulých let, co se příběhu a rozuzlení týká, nabízí však ultimátně ztřeštěnou Lauren Lapkus, díky níž se jedná o neuvěřitelně divoký kousek, který je sice ve výsledku průměrný, ale zároveň zapamatovatelný - viz šílený "skok" z útesu, marijánková pasta či hypnóza. Praštěnost na entou a oddychová jednohubka v jednom! ()

ondraondra

Ale jo, stálo to za to. Druhá polovina už je sice slabší ale ten začátek byl boží (jedna hláška za druhou). Ústřední duo je super a ostatní se taky celkem snaží. I když Missy to už občas přehání. Je to taková ta debilní komedie, u které ale nevadí že je debilní. Co víc čekat od produkce Happy Madison. Lepší průměr. 6/10. ()