Reklama

Reklama

Večírek

Trailer

Obsahy(1)

Na večírku se postupně scházejí bývalí spolužáci. Toto setkání by se pravděpodobně neslo v duchu lehkého škorpení a nostalgických vzpomínek, jenže místo dalšího spolužáka zazvoní u dveří podomní prodavač a přinese nečekanou zprávu o kamarádovi, který už nikdy nedorazí. Účastníci večírku se za ním společně vydávají autobusem. Během cesty se ukáže, že mluvit o skutečných pocitech je mnohem složitější, než se zdá. (Falcon)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (228)

honajz 

všechny recenze uživatele

Tenhle film mě pěkně nas... naštval. Začne naprosto skvěle, těším se, jak se propletou jednotlivé nitky, ale místo toho dostanu prodejce vysavačů a jeden pohřeb. Z docela slušně rozehrané, poněkud cynické, ale pořád s nadhledem brané záležitosti o nějakou výpověď se tak po půl hodině stane snůška rádoby vtipných canců ve stylu Partičky a z do té doby sice ne nijak chytré, ale přece jen obyčejné ženušky, se najednou stane opilá blbka, a z holky, která hrála vše na kozy a sex, ale jinak mluvila docela rozumně, se najednou stane totálně vypatlaná blbka. Jediná zajímavá postava, přehlížený Richard v podání Rodena, takový jako "idiot", který má tu horně středostavovskou "idylku" rozčísnout, který byl zajímavý i tím, že žije v sektě, se najednou změní v nácka - což ostatně i postava Taclíka. A já si říkám, poté, co se podobné téma objevilo i v Jedna ruka netleská, na čem pražští filmaři a herci nakonec v reálu fakt ujíždějí? Jinak - pár fórků tam je povedených, tak jeden za půl hodiny, možná dvacet minut, Vilhelmová-Dyková svůdně vrtí zadeč... zadkem, a jde jí to, kamera obstojná na tu televizní výpravu. Jinak opět úlitba a opět teplý chlap. Asi jsem chodil do jiných škol a tříd, protože tam jsme nějak byli teplaprostí. Největší průser filmu ale je, že nedrží pohromadě, nakonec odnikud nikam nejde, a když v poslední scéně Rodenova postava zareaguje konečně lidsky, v titulkové scéně má autor potřebu ji hned totálně shodit. Do háje s tím. ()

oveckaoa odpad!

všechny recenze uživatele

Co je tohle za amatérskou sračku? Kolik do toho narvaly peněz a jak moc musí být člověk zoufalý, aby to nasadil do kin nebo , aby v tom hrál? Chlápek s ženskou renovují barák a rozhodnou se pořádat sraz spolužáků po x letech dojdou tam další 4 (na více nebyly prachy) a pak zjistí, že jim umřel spolužák a jdou mu na pohřeb, který tam ani není mimochodem tak, že se tam ožerou s jedním pohádají on odejde a to je konec filmu . Není to vtipné hlášky jako Když spíš se svým manželem nosíš sexy oblečení nenosím on ho taky nenosí jsou spíše trapné a postavy jsou příšerné. Jeden je chlápek co  dává do chlastu drogy omámí ženské a pak je znásilňuje a přijde mu to normální druhý je zpěvák třetí ženská je úplně vypatlaná čtvrtý chlápek co je v jakési sektě kde všechno odevzdává a poslední dva nestojí ani za zmínku.  0 procent tohle je ještě horší než Špindl jelikož tady žádné pozitivum nevidím. ()

Reklama

fafejt001 

všechny recenze uživatele

Suchánek  nezklamal . A  Nela  je  stále  kus , leč  to  je  žalostně  málo . No  je  po  létě  a  já nyní  přidám  * , protože  M.  Taclík  -   VLASTNĚ  PERLIL . Některé  vtípky  Rodena ve sklepě  a Čekyho   byly  trochu  za  hranou  , ale  jinak  pár  gegů  tam  bylo . To  zase  jo . Prodejce  ,,levných "  vysavačů  taky  ušel  a   " opilá "  Tatiana  taky  dobré . No  a  šofér  autobusu  mohl  být  Vašek  Kopta  , ten  by  si  to  užil .  A  dialog  Langoše  s  Tánˇou  v  autobuse  dobrej  záběr .  Takže  s  odstupem  času  dávám  za   * * . ()

Remedy odpad!

všechny recenze uživatele

Když máš retardovanej scénář a provinile se přiusměješ u antisemitskýho "vtipu", tak dojdeš k závěru, že tě nespasej ani Roden s Langošem. Tohle bolelo a to jak v hlavě, tak na prdeli. Nevím, o co se Michal Suchánek snažil, ale takhle už prosím nikdy. Amatérská záležitost se známými herci, ze které jde cítit ta nejmíň vtipná (rozuměji velmi trapná) Suchánkova poloha. [5%] ()

verbal odpad!

všechny recenze uživatele

Po opravdu bolestivém zhlédnutí této retardované skatologie musí nutně každý erudovaný filmový teoretik praštit hlavou do zdi a zapřemítat nad tak zvanou aporémou tří tupých hovad: „Které tupé hovado tohle napsalo a zrežírovalo, které tupé hovado na tohle dalo prachy a které tupé hovado na to vlezlo do kina?“.  A tak rádoby bavič qocientně nejubožejšího proletariátu, Michal Trapánek, dotáhl své neumětelské ambice až k celovečeráku dle jeho vlastní divadelní hry, která, jak upřímně doufám, zaslouženě zapadla do nejhlubšího análu světoprkenného zapomnění, a já musím s úpěním konstatovat, že tentokrát nestihl být ani obvykle trapný. Měl-li bych v souvislosti s touto zoufalou, dějově i dialogově veskrze retardovanou amatérskou mrdkou a patrně protekčním výsměchem všem talentovaným filmařům použít nějaké analogické profesní přirovnání, volil bych řidiče hovnocucu se dvěma třídami zvláštní školy, jenž egoisticky nadhodnotil své možnosti, načež sepsal učebnici kvantové fyziky, a sice ve formě rádoby žertovných rozhovorů idiota s Planckovou konstantou. Logickým důsledkem je pak dementpyré náhodně losovaných, žinantních a obskurně nenavazujících prkenných diskuzí, které však dozajista připadaly Michalovi filmařsky naprosto dokonalé a ke všemu tomu neštěstí i totálně k PO-PU-KÁ-NÍ. Diskuzí, jež prezentovaly angažovanou partičku výborných, dobrých a poměrně slušných herců, i fekálního prostituta Langmajera, jako bandu ochotnických oligofrenních utečenců z Ústavu pro léčbu akutní afázie v Blábolivé nad Kokotnou. P.S.: Kadle, Kadle, už i Ty strádáš nedostatkem vezdejšího nebo luksusních předmětů, že odevzdaně kráčíš s lopatou přes rameno směrem k pohřebišti soudných charakterních herců? To už si příště rovnou střihni hauptku v nějaké nové třeskutě tumorné taškařici divadla Mír, ať to urychlíš! ()

Galerie (28)

Zajímavosti (11)

  • „Když jsme se rozhodovali, co dál, obavy z dalšího podzimu podobného tomu loňskému a ze ‚zestárnutí‘ filmu vedly k tomu, uvést ho raději v létě. Jsem rád, že se nám Večírek podařilo tak výjimečně obsadit a že tihle herci excelují v rolích, v jakých je neznáme,“ prohlásil režisér Michal Suchánek. (Duoscop)

Reklama

Reklama