Smrtelná kořist

• USA Deadly Prey

Brutální skupina žoldnéřů unese lidi, které chce použít jako živé terče při výcviku svých jednotek. Ovšem únosem Michaela Dantona udělali velkou chybu, role se obrací... (Hollywood Classic Entertainment (H.C.E.))

Recenze (147)

pornogrind

Blonďatej Rambo z vizáží seriálovýho Tarzana(Wolf Larson) killí jako Arnold v Komandu a příběh podobnej jako ve filmu Hra o přežití(1994) nebo Živý terč(1993). To vše z minimálním rozpočtem. V podstatě na koleni. Tenhle film tudíž spadá do béčkové, možná až cečkové kategorie filmů a tak je potřeba k němu přistupovat. Kdybych ho viděl v dobách kdy jsem sjížděl komando(a podobný akční fláky té doby) tak bych asi slintal blahem a Michael Danton(Ted Prior) by pro mě byl neskutečnej řízek. Tenhle film se mě ale v té době úplně minul a do této doby jsem o něm vlastně ani neslyšel. Škoda, že už mě tyhle filmy dnes neuspokojí tak jako za mlada. Dokážu pochopit odpadový hodnocení a chápu i ty co to berou jako trashovej kult. Kdybych to viděl za mlada asi bych i já měl tenhle film za kult. ()

stromekk

Dávám současně 5 hvězd i odpad :)) Takže průměr za 3. Krystalická VéHáeSková akce s úžasným Milošem v hlavní roli. Geniální námět, dechberoucí provedení, propracovaná psychologie postav, vypilované dialogy a herecké výkony z jiné planety... Nechápu, jak mohl za rok 1988 pobrat Oscary za film, režii, scénář a herce Rain Man s Dustinem Hoffmanem a tento klenot zůstav nepovšimnut odejít s prázdnou... Zřejmě Milošové špatně vyplnili přihlášku :D ()

Horak

Když se člověk už nějakou řádku let pohybuje v prostředí filmového odpadu, tak mu může najednou začít připadat, že už viděl všechno, udělá si pár pomyslných škatulek a tam si spokojeně filmy rovná, zkrátka už vás nemá co vyvést z míry. A pak přijde tohle...Kde jsem byl celou tu dobu, proboha!!!! Nevěřící procitněte!!!! Tohle je evangelium!!! Aleluja, aleluja, aleluja!!! Bravo, hurá!! ()

zdeny99

Smrtelná kořist je amatérské akční béčko, které bych nazval takto: Jsem velký režisér - amatér, vezmu si svoji kameru, kterou považuji za věc mému srdci nejbližší, navléknu pár přátel do hrozných kusů hadrů a běžím natáčet něco ve stylu Ramba. Hlavní roli svěřím svému bratrovi Tedu Priorovi, který vypadá jak Chuck Norris v nejlepších letech a bojuje jako Dudikoff v Americkém ninjovi. [350. hodnocení, 57. komentář, 53%, 158. nejrozporuplnější film] ()

p.i.t.b.u.l

Tenhle film byl jeden z prvních filmů, které jsem si půjčil z videopůjčovny. Ve své době, kdy světu vládli Rambo a Komando, byl i tento film, jedním z mnoha, který mně utkvěl v paměti. Dlouho jsem si nemohl vzpomenout na jeho název, jen jsem si vybavoval určité scény. Až do dnes. Často se nestává, že bych komentoval takto staré tituly, ale z nostalgie k VHS jsem se rozhodl přidat komentář i k tomuto filmu. Dnes bych se takovému filmu vysmál. Není snad nic horšího, než když jeden chlápek porazí celou armádu za použití nekonečné munice v jednom zásobníku. Tak typické u akčních filmu v 80.letech. Nicméně některé scény byly povedené a na svou dobu to byl v celku slušný biják. Nechyběla akce, napětí, hlavní hrdina byl sympaťák. Dnes by to byl odpad se vším všudy. Kdysi, to byl solidní akční snímek, který úspěšně koloval videopůjčovnami. Na svou dobu 60%. ()