Projekt Adam

• USA The Adam Project (více)

Stíhací pilot Adam Reed, který cestuje v čase, musí nouzově přistát v roce 2022. Tam pak spojí síly se svým dvanáctiletým já, aby společně zachránili budoucnost lidstva. (Netflix)

Videa (9)

Recenze (393)

liskam

Jako jó... jasně že to byla blbovinka. Ale já si prostě nemůžu pomoct. Nejraději bych hodnotil 2-3* protože takhle nějak jsem to do poloviny filmu cítil... Ale pak přišel na scénu Mark Ruffalo a najednou to prostě nejde. Z Walkera Scobella udělal super herce, Reynolds najednou nebyl zase až takový Deadpool. A díky němu se najednou trochu změnil i styl humoru, který mi byl mnohem bližší. Finální scéna se i bez jeho účasti nesla ve stále stejném duchu, takže byla skvělá. Za mě je tohle skvělá ukázka toho, jak jeden herec může změnit film v jeho polovině i díky tomu, že ho režisér dobře zná a dokáže naplno využít jeho silné stránky. První část filmu 2-3* druhá část s Markem 4-5*. ()

Marcos22

Shawn Levy ztvárnil do filmové podoby velmi strohý sci-fi příběh, natočený ve stylu jeho předchozího projektu Free Guy, ve kterém závěrečný interpersonální přesah zcela zastiňuje jeho béčkový sci-fi obsah. V konečném vyznění je Projekt Adam víc než cokoli jiného filmem o lásce, o rodině, a jejich důležitosti v našich životech. Levy svým snímkem zároveň cílí na lidské uvědomění, že je snazší být v našich životech naštvaný než smutný, a mnohdy tak vytěsňujeme krásné vzpomínky, které by v nás onen smutek vyvolaly. A právě zde nacházím největší kámen úrazu celého filmu. Neví, čím chce pořádně být. Chvíli je dobrodružnou akční sci-fi podívanou, chvíli rodinným dramatem, chvíli klišoidní komedií. Těmito neustálými změnami žánru snímek trpí a v žádném z nich ve finále nevyniká. Tři hvězdy. 🙂 (11.03.2022) ()

Eliott

Docela vtipné, že premisa, které se vědec Bruce Banner v Endgame tak vysmívá, zde představuje výmysl a celoživotní dílo téhož herce. Díky této ,,sporné" teorii je cestování časem možné. Ostatně ani já obvykle nenechám na filmech s časovými smyčkami jednu nit suchou. V posledních letech je to populární a často omílané téma a proto zde ve snaze šokovat obecenstvo vznikají i ty nejroztodivnější zrůdnosti. Připusťme si však, že zkrátka nemůžeme vědět kde pravda skutečně vězí, neboť jsou všechny tyto otázky pouze teoretické. Každopádně jsem takto dobrý film v podobném stylu už dlouho neviděl. Koncept dilatace času je spíše všední, ale i tak přináší mnohé originální prvky, které jinde nenaleznete. Pak také nemohu jinak než pochválit zajímavý příběh, který mne velice uspokojil a dokonce i pobavil. Jak jinak! Ryan je zde totiž naprosto úžasný a akční scény vyhází do sebemenšího detailu! O čtyřech hvězdách u mě nebylo pochyb. PS: Dlouho jsem si myslel, že bude Mark Ruffalo v tomto filmu pouhou fotkou na nočním stolku. ()

B!shop

Docela prijemny prekvapeni, nic moc jsem od toho necekal a nakonec naprosto pohodovy sci-fi, sice na jedno skouknuti, ale zabavny od zacatku az do konce. Film samozrejme stoji na Reynoldsovi, kterej tu uz po milionty hraje svyho klasickyho hlaskujiciho pohodare, ale spolu s perfektnim a nemene hlaskujicim Scobellem se u toho proste neda nebavit. Pribehove je to samozrejme takova jednoducha kokotinka, ktera pripomina spoustu znamejsich filmu, me se obcas vybavil Terminator, Star Wars, pripadne Ocelova pest, ale dej svizne odsejpa, fory strida povedena akce, kecy o rodine a co je v zivote dulezity jsou podany skousnutelnou formou a triky jsou prekvapive hodne fajn. Takze za me spokojenost, vic se z nametu asi vyzdimat nedalo. ()

Cervenak

Lepšie ako väčšina hláškovacích reynoldsoviek z posledného obdobia. Áno, je to remix množstva známych sci-fi, ale dokonale funkčný, s dobre vyváženými trikovými (atr)akciami a rodinným dojákom. Všetci herci výborní, lebo majú čo hrať, hlavne ten chlapec je veľmi sľubný objav. Ten film by zvládol aj kino, ako marcová novinka na NF je to vlastne ideálny príklad toho, čo od takého filmu chcem: s chuťou natočené, neodfláknuté béčko. ()

Zajímavosti (12)

• Hodinky, které nosí Adam a jeho otec, jsou Omega Speedmaster. (LUKICKK)