Po dvanácti letech ve vězení se Eddie Palmer, bývalá středoškolská fotbalová hvězda, vrací domů a chce opět začít žít. Zanedlouho překvapivě naváže pouto se Samem, nezapadajícím chlapcem z problémové rodiny. Eddieho minulost však začne jeho nový život a rodinu ohrožovat. (Apple TV+)

Recenze (116)

agentmiky

Pustil jsem si to jednoho krásného pátečního odpoledne a musím uznat, že to nebylo špatné rozhodnutí. Jasně, takových civilních dramat se už natočil mnoho, ale Palmer patří skutečně mezi ty lepší. Justin Timberlake by se měl ucházet o tyto typy rolí, v emočně vypjatých scénách jsem mu uvěřil každé jeho rozhořčení, každé naštvání, každou radost, každou slzu (neskutečně mu tento filmový žánr sedne). Připočtěte k tomu nadání toho malého kluka a z hlediska herectví si nemáte nač stěžovat. Zahřálo u srdíčka, jak si tito dva zmiňovaní vytvořili mezi sebou velmi pevné pouto, takové filmy ze života je důležité si někdy pustit. Chápu, že příběh nepřichází s ničím novým, revolučním, inovativním, sází na jistotu, což ho možná obere o tu eventualitu patřit k nejužší špičce, ale plně chápu jejich krok vsadit na lineární příběhovou linku, kde se nemůže nic významného zkazit. Optimistický závěr potěšil, těžko říct, zda by to takto dopadlo i v reálu, ale zvolit konec s pesimistickým nádechem by bylo jako dostat ránu do citlivých míst. Nehodilo se to sem. Za mě silné tři hvězdy. 7/10 ()

TheEvilTwin

Palmer je přesně z té skupiny lidsky psaných dramat, u kterého se člověk pobaví, bude kroutit hlavou i film vnitřně prožívat. Justin Timberlake v roli propuštěného vězně, který to má se znovuzapadnutím těžké, potýká se se špatným osudem, místními lidmi a jejich nenávistí, ale i s malým, zato hodně divným klukem, se kterým si postupně vybuduje vztah. No takhle to zní přímočaře a profláknutě jako námět dalšího tuctového dramatu, ale šikovná režie, výborná ústřední herecká dvojka (trans/gay 9leté dítě je filmově chytrý krok držící pozornost diváka) a celkem slušně psaný scénář schopen útočit na divákovo srdce dělají z Palmera slušně nadprůměrný kousek, který rozhodně ani chvilku nenudil a jehož příběh jsem vlastně rád sledoval. Hodnocení zvedám na (v rámci žánru) pěknou čtyřku, která sice ničím nevyčnívá, ale filmařsky jde o kvalitní práci. ()

elanius

(102/2022) / Chcel som si nechať tento filmík trochu dozrieť na hodnotenie, ale nič zásadné sa v mojom pocite z neho nezmenilo. Téma je rozhodne silná, ale už veľa krát videná. Justin tiež nesklamal a jeho trochu navonok emočne prázdny drsňák bol presne to čo film potreboval. Ono silné scény tam sú, ale naozaj fungujú len v tom momente a nejaký dlhší presah vo mne nevzbudili. Musím ale aj tak podotknúť jednu vec, mne sa páči na aké filmy vsadil atv+. Nie vždy to funguje, ale je vidieť snaha priniesť nejakú kvalitu a hlavne sa trochu odlíšiť od Netflixu, HBO a Amazonu. Celkom im fandím. (6/10) ()

JohnMiller

Ja viem. Dej ma zaviedol emočne presne tam kde chcel. Robil so mnou presne to čo chcel, preto chápem keď niekto túto snímku kritizuje z hľadiska, že je to príliš predvídateľné, prvoplánové a vydiera diváka. Áno je to tak, uznávam a priznávam sa, že som sa nechal. Hoci Justin Timberlake mi nie je v ničom sympatický a na silu multi-kulti gender rovnosť mi vo filmoch už začína liezť na nervy, tuto som tak negatívne nevnímal. Timberlake dostal rolu ktorá mu náramne sadla a keďže gender téma bola jedna z hlavných motívov filmu, neexistuje dôvod prečo by ma to malo hnevať (nešlo o nejakú samoúčelnú kontroverznosť ani o dodržanie písaných-nepísaných noriem). Skromná dráma so skromným dejom ktorá zachytáva osudy ľudí s nie práve najšťastnejším životom, ma nesmierne prekvapila. Skepticizmus bokom. Dávam 5/5*. Nič mi v tejto snímke nechýbalo. ()

Rocky62

Syrová sonda do strastiplného života v americkém vidlákově, která bez příkras konfrontuje diváka s klasickými trablemi v nižší sociální sféře. Je to dostatečně poutavé, herecky na úrovni (vynikající Juno Temple) a po většinu stopáže soustředěné na obsah. Palmer do jisté míry splňuje to, co se od takového tématu očekává, bohužel má jednu zásadní vadu na kráse, která mi nedovoluje hodnotit lépe a tím je hypernesympatická postava Ryder Allena. Třebaže má patrně nějakej talent, tak jeho vyčlenění ze společnosti jsem chápal moc dobře... ()

• V roku 2019, kedy sa film nakrúcal, mal Ryder Allen, ktorý hrá mladého Sama, iba 7 rokov a bol to jeho prvý dlhý celovečerný film. (Weezy22)
  • Juno Temple povedala, že ona a Justin Timberlake nemali koordinátora intímnych scén počas ich vášnivej sexuálnej scény, pretože necítili to za potrebu. "Pre mňa je dôležité, že sa porozprávate so svojím hereckým partnerom, s režisérom a súkromne sa dohodnete, čo je v poriadku a čo nie," vysvetlila. (Pat.Ko)
  • Natáčení snímku probíhalo od 9. listopadu do 13. prosince roku 2019 v americkém státě Louisiana. (Kuzmik)