Je ze speciálních jednotek a vyrazil si s přítelkyní z Londýna do Paříže. Když ale vlak ovládnou nemilosrdní ozbrojení žoldáci, musí rychle do akce. (Netflix)

Trailer 3

Recenze (74)

sedm.1

Já myslím, že v případě tohoto akčního béčka se zde na něj valí až zbytečně přísná kritika. Tím samozřejmě netvrdím, že je to nějaká super zábavná jízda, nicméně v rámci možností tvůrců, herců a rozpočtu se jedná o snesitelnou a záživnou podívanou. Vše je zde tedy prakticky ve všech ohledech opravdu docela naivní, hlavně co se zápletky a akce týče, ovšem divák s tolerantnějším přístupem, který na to bude navíc připraven, se nudit rozhodně nemusí. Celé to má totiž svěží spád, nějaký ten zvrat a akce je poměrně dostatek. Jak jsem ale již zmiňoval, především na oné akci je znát výrazně slabší rozpočet, nehledě na to, že i bez financí se dá zpracovat daleko dynamičtěji, přehledněji a nápaditěji, než se tomu stalo zde, a vzhledem k tomu, že se tu tvůrci vzhledem ke komerčním ambicím nemuseli ohlížet ani na rating, tak minimálně mohla být daleko nekompromisnější. Další filmové prvky, jako napětí, emoce, či atmosféra tu každopádně nefigurují vůbec, no a co se podrobněji postav a herců týče, tak za mě obstála snad jen Ruby Rose, a to jak svým výkonem, tak zajímavostí své postavy, ostatní působí opravdu ryze béčkově, nevýrazně. Jinak stejně jako mnozí ostatní příliš nechápu tu přemrštěnou stopáž, spousta scén je tam úplně zbytečně, takže jejich vynecháním by se to klidně mohlo dostat na klasických snesitelných devadesát minutek a mnohé dojmy a následné reakce by to též jistě změnilo k lepšímu. V rámci akčních béček si každopádně stojím za tím, že se o až tak nepovedený snímek nejedná a já se v rámci možností zkrátka docela i bavil. ()

rublik05

Vážně nechápu, jak se mohlo stát, že z tak slibného námětu, naprosto ideálního pro akční béčko, se nakonec vyklubala taková odpudivá slátanina. Začnu u herců, casting je naprosto tragický, jednotlivé postavy nepůsobí vůbec uvěřitelně, nehledě na jejich absolutně nelogické chování. Film má zbytečně dlouhou stopáž, jeho scénář a zpracování ve všech ohledech působí jako levnější televizní produkce, snaha o nějakou dramatizaci působí směšně až trapně, stejně jako nevhodné používání digitálních efektů. Vrchol všeho byl závěr, tak strašné zakončení jsem už dlouho neviděl. Kladně hodnotím snad jen akční scény a přestřelky, ty vypadají docela solidně, jinak ale ve všech ohledech hrozná záležitost. 3/10. ()

Morholt

Béčko se vším všudy blbou zápletkou počínaje a legračně namalovanými postavami konče. Ale i přesto je to zábavné. Předně film jede ve slušném tempu a daří se mu ho držet i přes kapánek přetaženou stopáž. Dalším pozitivem je notná dávka akce. Samozřejmě se nejedná o něco hodné zapamatování, ale těch přestřelek a rvaček je tu víc než dost. Škoda, že při ní neteklo víc krve, ale to se dalo překousnout. A konečně je ttu solidní obsazení. Ruby Rose sice nenavazuje na hitmanku z Johna Wicka, ale i tak jí to tady sedí.  Heughan je sympaťák, Serkis nezklame nikdy a slečna Kámen se mi prostě líbí. Nízké hodnocení, které se tu filmu dostalo, mi přijde docela mimo. 70% ()

iXtr3m3

Slabšie štyri, ale predsa. Súhlasím s vegetol.mp, že sa jedná o jedno z najviac wtf hodnotení na ČSFD. Buď si tu tupci pozreli iný film, alebo sú riadne mimo, pretože snímok síce žiadne mega scény neobsahuje, ale zato je svižný, má viac ako len slušnú akciu a letmý pohľad na psychopatov v hlavných úlohách (aj v zápornej aj v kladnej úlohe) bol určite originálny. Potešila menšia úloha aj Toma Hoppera. Sam Heughan je správny sympaťák a zároveň kus chlapa, takže mu človek celkom veril tie jeho výkony a zhodou okolností som si deň predtým pozrel po roku znovu aj Bloodshota, kde hral na opačnej strane síl. Hannah John-Kamen poznám najviac z Killjoysov aj napriek tomu, že samozrejme si strihla výraznejšie úlohy aj v Ant-Manovi 2 či Ready Player One. Ruby Rose netreba predstavovať, jediné, čo mi na nej vadilo, tak ten jej zostrih, to bolo na strelu do hlavy. Inak to malo aj zaujímavú linku týkajúcu sa pohľadu na politiku, ktorá verím, že nemusí byť ďaleko od pravdy. A čerešnička na torte samozrejme Andy, ktorý je správny "bezškrupulózny" týpek, ktorý rieši všetko a počet obetí ho vlastne nezaujíma. ()

MrHlad

Ruby Rose a její komando přepadlo vlak, který mířil z Londýna do Paříže. Naštěstí je mezi cestujícími člen SAS Tom Buckingham. Naneštěstí pro diváky je to celé dost nepovedený film. SAS: Red Notice se nemůže rozhodnout, jestli bude seriózním politickým thrillerem, nebo béčkovou variací na Smrtonosnou past. Bohužel zklamává jak v práci s postavami a napětím, tak i v samotné akci a většinu času balancuje mezi trapností a směšností. ()

• Vila, ve které se na konci filmu koná „svatba“, je opravdu na Mallorce. Konkrétně je to Muzeum Son Marroig u vesnice Deià a běžně se tu svatby pořádají. (Ficik)
  • Druhý film společnosti Netflix z roku 2021 s termínem Red Notice v názvu. Tím druhým je Red Notice. (gavosh)