Recenze (214)
Sedmé nebe (1996) (seriál)
Pouze jeden díl jsem vydržel sledovat až do konce. Cítil jsem se, jakoby mi někdo provedl lobotomii a narval tam bibli.
Ukradené Vánoce (1993)
Jeden z nejlepších filmů od Burtona, který Burton nerežíroval:) Loutky - skvělé, hudba - PARÁDA, celkově? NEPŘEKONATELNÉ!!!
Jumanji (1995)
Tenhle film mi vždycky připomene dětství...(smrk)
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Jestli bych si měl vybrat jenom jeden film, který staví na akci, stylu a akci, je to krví chlístnutý Gerard Butler a jeho SPARTAAAA!