Poslední recenze (896)
Kongo (1995)
Béčko jak řemen s legendárním Herkermerem Homolkou, věřím, že knižní předloha nemohla být až tak pitomá, a tak chápu obecnou nasranost na tuhle adaptaci, ale s odhlédnutím od toho to je prostě zábavná devadesátková jízda s fajn postavami a funkčním humorem. V dětství jsem to žral, protože to mělo takový ten "indianajonesovský" čmuchl (sice tak trochu z wishe...), teď se ale na to bojím podívat znovu, co si budem...
Neposkvrněná (2024)
Na nejmenovanou klasiku od Polanského se to vůbec nechytá, navzdory snaživé Sweeney a občas obstojné atmosféře.
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Rebel Moon je vypravěčsky tak na úrovni akčních videoher z devadesátek, potažmo z nultých let. Esence lazy writing, svět - navzdory tučnému rozpočtu a spoustě efektů - až nechutně vyprázdněný a sotva uvěřitelný. Zápletka plytká, jako vykrádačka Sedmi samurajů/Sedmi statečných vlastně až urážející. A celý ten sci-fi svět, který se Snyder snaží budovat, zůstal co do vrstevnatosti i po dvou více než dvouhodinových filmech stále na úrovni prvotního pitche. A co ta akce? Šeď a nuda, tradiční zbytečné zpomalovačky (tentokrát i v případě scény sečení obilí, které bylo vyloženě k smíchu), nulový drive, trapný patos, nulová originalita a kostrbatá choreografie. Všechno špatně, Snyder by se měl vrátit k zombíkům, ale k těm z roku 2004, za dvacet let jeho režijní um totiž značně zdegeneroval.