Poslední recenze (789)
Temný Kraj (2017) (seriál)
Některé případy jsou celkem zajímavé, ale herecké výkony jsou vesměs amatérské a červená nit táhnoucí se seriálem bídná.
Kapitán Exner (2017) (seriál)
Kvalitní předloha, zpracování ujde, ovšem obešel bych se bez Pauhofové a Mánesa. Naopak Vlček a Beránek pobaví.
Gloriana (2018) (divadelní záznam)
Hlavně libreto je celkem slabé, děj se vleče a nikam neposunuje, spousta zbytečně vaty.