Oblíbené filmy (10)
Kill Bill (2003)
Moja prvá skúsenosť s tvorbou Quentina Tarantina. Skvelý výber hudby, kamera je úžasná, inak pozbieral zaujímavú partičku zabijakov, na čele s perfektne disciplinovanou Umou Thurman. Tie žlto-čierne botičky sú fajné. :D Tento film je moja srdcovka.
Million Dollar Baby (2004)
Clint Eastwood má cit pre sfilmovanie, čo najlepších drám, aké som kedy videla. Hilary Swank tu bola jednoznačne najlepšia, toľko pokory - klobúk dole. Veľmi smutný film z ešte smutnejším koncom.
Forrest Gump (1994)
Keď som ten film videla ako malá, veľmi sa mi páčil, aj keď som nechápala všetkému. Tu vidieť lásku k filmárčine. Film je veľmi dojímavý, nehovoriac o scenári, ktorý je úžasný. A Tom Hanks - ten tu podal taký výkon ako sa vidí málokedy. Pre mňa zostane film Forrest Gump nazabudnuteľným filmovým zážitkom.
Zelená míle (1999)
Dobrý Will Hunting (1997)
Matrix (1999)
Počátek (2010)
Proroctví z temnot (2002)
Je a bude pre mňa nezabudnuteľným zážitkom. Nielenže som sa bála, ale dokázala som ten film vnímať do špiku kostí až do konca.