Poslední recenze (15)
Světová válka Z (2013)
Konečně zombies trošku jinak, celkově to bylo jiný :) čekal bych tu lepší hodnocení, ale jak se říká, sto lidí sto chutí... Za mě jasných 5*
Space Jam (1996)
Nevím jak teď ale když jsem byl malej tak jsem to viděl tak milionkrát :)
Okresní přebor (2010) (seriál)
Seriál, který na našich obrazovkách chyběl