Recenze (60)
Fargo (2014) (seriál)
První dvě série - asi to nejlepší co bylo pro TV zatím natočeno. Každá jiná a přesto masterpiece v pravém smyslu slova...
Banshee (2013) (seriál)
asi to nejdrsnější co jde na TV vidět, resp. na HBO :-)
Hranice stínu (2011) (seriál)
absolutně úžasně depresivní věc. A úvodní song od Emily Barker je proste dokonalý!
Počátek (2010)
už zde hodnotím zcela výjimečně, ale toto musím. Minimálně fijm roku!! Prostě paráda.
Mesiáš (2001) (TV film)
super, thrilling! :-)
Wallander (2008) (seriál)
super kamera, střih a úvodní píseň. A samozřejmě zápletky. Klasika. Skoro jako Mesiáš
Kriminálka Miami (2002) (seriál)
Horacio a vecne proslunene Miami odlisuji tuto radu od LA a NY - samozrejme v tom lepsim. Caruso se stava moralnim i akcnim idolem, coz je v teto kombinaci ojedinele. Doporucuji jen v puvodnim zneni.
Mise v ohrožení (2000)
Prijemny rodinny film; ani nasili, ani sex, ani vulgarita. Coz je dneska i pro tento druh vzacna vyjimka. Mile vzpominani na 1969 ;-)
Sunshine (2007)
skoda toho konce. jinak zajimave mezilidske drama o ukolech, jez nas presahuji a odpovednosti, ktera lezi jen na nas.
Dr. No (1962)
Zacit takhle dobre.... to proste nejde udrzet.