Poslední recenze (74)
Legendy kriminalistiky (2017) (seriál)
Přiznám se, že před puštěním první epizody jsem očekával takovou klasiku - rekonstrukce podle spisu pomocí figurantů, rozhovory se současnými experty apod. Hned v prvních pár minutách jsem byl vyveden ze svých představ. Vysvětlování předmětného případu jako příběhu od začátku do konce pomocí původních policejních záběrů z místa činu či dobových rekonstrukcí. Vše je doplněno o rozhovory s policisty a experty, kteří se na vyšetřování případů přímo podíleli a informace a příběhy máme tak z první ruky. Seriál ve mě zanechal silný dojem. Seriál je opravdu pěkně a dobře vytvořen a tvůrcům tleskám ve stoje!
Psí poslání 2 (2019)
Jednička psího poslání byla skvělá a tak jsem se těšil i na dvojku a ta snad byla i lepší než jednička! Film byl skvělý a úplně jsem cítil, jak se nechávám unášet příběhem. Baileymu jsem moc fandil a naopak každý neúspěch a smrt strašně mrzela. Příběh měl nakonec krásné rozuzlení a konec, který byl dotažen ještě dál než jsem čekal, tak na tom konci mi dokonce... dokonce ukápla i slza, jak to bylo úžasně dojemný... Tohle byla naprostá bomba!
Roboti (2005)
Přiznám se, že jsem od toho moc nečekal, ale nakonec se z toho vyklubal úžasný film! Pěkný příběh a svět, který je protkaný fantastickými a vtipnými referencemi (nejen) na normální svět. Film jsem si opravdu užil a určitě si ho časem pustím znovu. ;-) :-)