Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Akční
  • Drama
  • Komedie
  • Krimi
  • Horor

Recenze (4 220)

plakát

Dívka v masce (2023) (seriál) 

Námět zajímavý, ale celé to bylo zoufale nudné a utahané. Navíc to velmi rychle přerostlo v neskutečný bizár a to jak v chování jednotlivých postav, tak i v ději samotném. Prostě korejskou mentalitu asi nikdy nepochopím.

plakát

Prokletá (2020) (seriál) odpad!

Taková hnačka už tu dlouho nebyla. Výprava ubohá, Příběh raději nezmiňovat a o nehereckých výkonech většiny účastníků, by sedaly popsat štosy stránek. Prostě kejda, kterou bych nechala na jedné hvězdičce, kdyby nešlo o mé oblíbené téma. Takto posílám ke všem čertům, ať si taky užijí pekla. Poctivě nakoukány 4 díly, zbytek narychlo, i moje sebepoškozovací záchvaty mají své limity.

plakát

Nad ránem (2019) (seriál) 

Na to, že je cílovou skupinou mládež, překvapivě dobré. Hlavně první tři díly byly skvělé, pak úroveň postupně klesala, aby nabrala dech v posledním dílu. Hlavní hrdinové sympaťáci, děj celkem odsýpal, snad jen škoda dosti chudé výpravy. Taková nenáročná zábava, při které můžete mozek v klidu nechat spát. Za mne něco mezi 55 až 60%.

plakát

Dopis pro krále (2020) (seriál) 

Pro větší děti asi dobré, pro mne obrovská roztahaná nuda, která by plně stačila jako dvou hodinový film. Dějová linka nic moc, osazení zoufale fádní a dialogy taky zrovna nezářily. Akce byla, ale spíše děsná, než děsivá. Ale na jedno podívání za život, proč ne. Za mne dvě slabší hvězďule.

plakát

Fúrie Paříže (2024) (seriál) 

Začalo to dobře, ale pak se z toho vyklubala taková naivní krávovina, že i na Francouze je to moc. Naivní, akce umělohmotná, mrtvol jak naseto a policie téměř nikde, pokud ji zabijáci přímo nepovolají. Dialogy stupidní, každý proti každému, prostě guláš. Postavy všechny nesympatické, pointa nikde. Za mne těžké zklamání a jedna přestřelka od odpadu.

plakát

Atlas (2024) 

Vizuálně docela pěkný snímek, který sice nic nového nepřinesl, vykradl kde co a se scénářem se taky zjevně nikdo moc nepáral. Nicméně dohady Jennifer Lopez se Smithem byly vtipné, akce dosti a stopáž nebyla extra přepálená. Díky tomu se to dalo shlédnout docela v pohodě. Jasně herci tam moc nepředvedli, i když Jennifer jako Atlas ušla a na ni bych řekla, že předvedla své maximum. Do kina bych na to nešla, ale na Netflix dobé. Za mne 55%.

plakát

Matka v trapu (2024) 

Petra Hřebíčková je v tomto typu filmů, (na komedii to bylo málo zábavné) jistá záruka, jakés takés kvality. V kombinaci s neméně výbornou herečkou, nádhernou (a nestárnoucí) Lenkou Vlasákovou a do třetice skvělou Janou Švandovou je jasné, že úplný průšvih se nekoná. Scénář sice nic moc (byť myšlenka vyhoření není úplně marná, ale ten pohled je děsně jednostranný), dialogy se daly přežít a jedna humorná scénka s ředitelem Pechlátem se také našla. Zkrátka bylo to nablblé, ale díky výbornému obsazení, které to posunulo o level víš, docela v pohodě koukatelné. Já dávám slabší tři, tedy 50%.

plakát

Ztracená rodina (2023) (pořad) 

Taková pošta pro Tebe v jiném formátu. Je neuvěřitelné, kolik ženských ze sebe plivou děti, jak na běžícím pásu, aby se na ně nakonec (nebo rovnou), vykašlaly. A to je to, co mi asi na celém, jinak velmi zajímavém formátu fakt vadilo. Mám zjevně jiný naturel, a nechápu tu touhu hlavních protagonistů se v tom babrat a ještě se s biologickými rodiči setkat a dokonce slzet, jinak než vzteky. Díly, kde hledají sourozence, to už chápu více, ale stejně si myslím, že z dlouhodobého hlediska, pokud se budou stýkat, budou spíše zklamaní. Velmi dobrý díl a za mne i jeden z nejpřirozenějších byl ten, kde čtyřicetiletý kuchař našel svou matku a sestru. Jeho lehce ironická reakce byla totiž daleko přirozenější, než vyhrocené slzy dojetí. Čímž rozhodně netvrdím, že za to mohou tvůrci pořadu. Lidi se mají tendenci dojímat nad vlastním osudem a pokud je to umocněné pozorností okolí a kamer, tak dost často prostě přehrávají. Terezka je čím dál úžasnější, Mirek také super, jen některé úplně uměle znějící otázky, jako "Pustíte nás dál", když je evidentní, že ano, považuji za zbytečné a kazí celkový dojem z autenticity pořadu.

plakát

Ženu ani květinou neuhodíš (1966) 

Ani celá plejáda vynikajících herců, nemohla zakrýt poněkud chabý scénář a jeho slabá místa. Takový slušný průměr.