Oblíbené filmy (10)
Střihoruký Edward (1990)
Nejhezčí Burtonovské dílko, které mohu vidět opravdu kdykoliv a v jaké kdykoliv situaci. Johnny Depp a Winona Ryder úúúúúúúúúúúúúú tenhle film má už své kouzlo. Mohla bych vyjmenovat vše co se mi líbilo a to _ VŠECHNO_
Vzpomínky na lásku (2004)
Nezapomenutelný okamžik, tak to je první film který mne seznámil s JK tvorbou, a který se mi vryl navždy do paměti. Teď když se na to kouknu zpětně, je pro mne tenhle film něco jako starý přítel. Nikdy vám to nezapomenu Ye Jin Son a Woo Sung Jangu : "Kamsahamnida"
Tajemství hradu v Karpatech (1981)
Papparoti a mysliveček, to je nejlepší dvojka do Karpatských lesů. Spolu s Adélou to nejlepší z ČESKOSLOVENSKA.
Velká ryba (2003)
Ta chvíle když se čas zastaví..Miluji celý film od začátku až do konce. A konec mi vyčaruje vždy slzy, ať už radosti nebo smutku z loučení.
Čas smyslnosti (1995)
Film ve kterém je duch tehdejšího Baroka velice zřetelný, a pro to ho řadím mezi ty nejlepší životopisné a historické filmy. Robert Downey Jr. a jeho delší vlasy, záchrana zvířectva. Kdo by se neponořil do filmu plného smyslnosti.
Fantom opery (2004)
Neuvěřitelně nádherné muzikálové dílo. Slova jsou zbytečná...
Chaplin (1992)
500 dní se Summer (2009)
Líbilo se mi, že zde nebylo klasické klišé americké tvorby v romantické části to jde velmi dobře a nenuceně, v té dramatické mne dostal hlavně konec. Potutelný úsměv Gordona mne vždy dostává. Poprvé jsem zde viděla i Zooey. Nezapomenutelný film, viděla jsem ho v jednom týdnu asi 5 x. :)
Statečné srdce získá nevěstu (1995)
Donnie Darko (2001)
Jako by se Jake Gyllenhaal do této role narodil. Jeho úsměšky byly dokonalé a celkový příběh se mne zamlouval. Králíček je skvěle strašidelnej a zamiluje si ho asi každý. Zbylá rodinka to taky psychicky nedává (klasická americká "normální" rodinka) . Je docela sranda, že si spolu zahráli vlastní sourozenci vlastní sourozence :) . Na tohle dílko už nikdy nezapomenu, a když mám psycho náladičku tak určitě vím na co kouknout.