Oblíbené seriály (10)
Živí mrtví (2010)
Živí mrtví: Počátek konce (2015)
Pilotní díl mě naprosto nadchl. Zcela nový pohled na apokalypsu. Pomalý rozjezd se dal čekat je to přeci začátek apokalypsy ne jako v The walking dead kde se Rick Grimes probral v dění této apokalypsy. Já tento seriál vítám s otevřenou náručí a těším se na další díly.
Outcast (2016)
Výborný pilotní díl, který měl prostě atmosféru! Pokud se toho bude držet celý seriál, můžeme se těšit na další výborný seriál z dílny tvůrce "The Walking Dead".
Simpsonovi (1989)
Futurama (1999)
Letopisy rodu Shannara (2016)
Po prvních třech dílech, které rozjely vskutku velkou akci hodnotím zatím pozitivně až na pár menších nedostatků. 1) Hudba je někdy špatného výběru např. Coldplay - Midnight.. to mi k fantasy prostě nesedí. 2) Skákání postav z místa na místo kdy se někdy ani nestačíte orientovat v tom kde se vlastně postavy nachází. Ale jak říkám až na tyto nedostatky je tento seriál zatím celkem super a uvidíme jak se vyvine dále. /80%/