Poslední recenze (250)
Chudáčci (2023)
Zajímavý a originální koncept i zpracování. Leč to bylo na můj vkus až moc bizarní
Šógun - Propast života (2024) (epizoda)
Za mě prozatím nejlepší epizoda. Atmosféra tak silná, že by se dala krájet.
Duna: Část druhá (2024)
Nemám co vytknout, 3 hodiny uběhli jako voda (narozdíl od Napoleona a Killers of the Flower moon). Velkofilm se vší parádou od atmosféry, přes akci po velkolepou hudbu.