Poslední recenze (39)
Oppenheimer (2023)
Nahor dojem tlačili výborne zrežírované vypäté scény (test Trinity vstúpi do histórie kinematografie), all-stars obsadenie a skvelo napísané dialógy (niektoré momenty z výsluchov mali takmer Sorkinovskú úroveň a ten záver so slávnym vedcom…). Čiže stoji za to vidieť film v kine. Nadol ho však bohužiaľ ťahala prepálená stopáž, miestami pocit repetitívnosti a celková absencia nejakej hlbšej nolanovskej pointy alebo myšlienky. Keď si porovnám svoje súčasné pocity s pocitmi, keď som vyliezol z kina po Temnom rytierovi, Inception alebo Tenete… Nuž, nedá sa to porovnať.
Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny (2018)
Toto bolo naozaj, naozaj zlé. Pozerať takmer dve hodiny na to, ako sa NIČ nedeje, to odradí aj človeka, ktorý celkom úspešne zniesol všetky potterovské filmy. Mágia bez akéhokoľvek kúzla. 3/10
Králíček Jojo (2019)
Kto by bol povedal, že sa budem niekedy úprimne smiať na filmovej scéne typu “gestapo prichádza prehľadať dom”? No ja rozhodne nie. Tento film je odpoveďou na otázku, či je možné natočiť film z prostredia nacistického Nemecka, ktorý je tak trochu komédiou. 8/10