Oblíbené seriály (9)
Městečko South Park (1997)
Simpsonovi (1989)
Futurama (1999)
Perníkový táta (2008)
Do tý doby, než sem dokoukal Breaking Bad sem měl za nejlepší seriál Dextera.. Už je sesazen z trůnu, tohle je prostě klenot ! Hlavně uplně geniální herecký výkony Bryana Cranstona.
Dexter (2006)
Vynikající. První dva / tři díly mě trochu trvalo než sem se do toho dostal a rozkoukal se, ale pak už to byla čistá jízda. Přirozený herecký výkony a dokonalej scénář dělaj z tohohle seriálu jednu z nejlepších záležitostí poslední doby.
Ren a Stimpy (1991)
Česká soda (1993)
The Inbetweeners (2008)
Vemte to nejlepší ze Suberbad a Prciček (prvních dílů) a dostanete seriál Inbetweeners. Asi nejvíc úvěřitelný teenagerovský postavy, co sem kdy v podobnym komediálnim duchu ztvárnění viděl + dokonalý vedlejší postavy (učitelé, rodiče, spolužáci) z tohohle seriálu dělaj opravdu kultovní záležitost, kterou byste neměli propásnout ! Já se bavil královsky.
Liga snů (2009)
Trochu sem se bál že to bude hodně o fotbalu a málo o zábavě, ale je to přesně naopak. Jak tu někdo píše že pokud neznáte NFL přijdete o 30% fórů, tak to je naprostá blbost - max. 5% procent je fotbal a zbytek čirá zábava a "problémy" party třicátníků . Charaktery sou vtipný (předevšim Dr. (An)Dre) a určitě maj ještě potenciál k dalšímu rozvoji. Musim říct že sem se fakt bavil - tohle je taková správná nenucená zábava, kterou bych asi nejlíp přirovnal ke stylu humoru z produkce Appatowa (Superbad, Zbouchnutá). Určitě doporučuju, jenom na to asi nejsou zatim titulky... Jo a komentář "ZkuKola" vyhlašuju za nejčůráčtější komentář poslední dekády, je fakt zcestnej - viděl jeden díl a ještě mu kvuli svojí chabý angličtině nerozumněl a dělá tu machra.