Recenze (32)
Winx Saga: Osud (2021) (seriál)
Jak zprznit původní Winx pohádku..
Noční let (2005)
Naprosto fantastický.
Černá labuť (2010)
Přenést bolest ze snímku na diváka je umění. Silný film s poukázáním na duševní choroby.
Kill Bill (2003)
My name is Buck and I'm here to fvck!
Vanilkové nebe (2001)
Kousek Vanilkové nebe ve mně zanechává pocity ještě dlouho poté, co jsem ho viděla. Ten co říká, že je to překombinované pořádně nedával pozor celý film. Rozhodně jedna z nejlepších Tomových rolí. If the god was one of us.... znovu prosím.
Mamma Mia! (2008)
Tak jsem se konečně odhodlala.. a byla to velká šílená paráda! Ačkoliv muzikály nemusím tak tahle dávka Abby a pozitivní energie kterou mi herci dávali mě pohltila. Meryl s Amandou jsou skvělý ženský a herečky. A navíc mám velkou slabost pro Colina (aaaaaa).
After: Přiznání (2020)
Jsem zklamaná, jakým směrem se dvojka ubrala. Kdybych si chtěla pustit porno, tak si ho pustím. Ale já jen chtěla pokračování sladký romanťárny. Hmmm
Padesát odstínů šedi (2015)
Ze dvou hvězd měním na čtyři.. prostě JO.
Šíleně bohatí Asiati (2018)
Buďte hustý v Mahjongu a vyhrajete život.
Co ta holka chce (2003)
“I’m British. We show affection only to dogs and horses.” Babička byla nej!