Recenze (1 436)
Lidé v neděli (1930)
Poetika víkendu. Nadčasové. BLU RAY
Jana Eyrová (2011)
Viděno dvakrát na plátně. Vrcholně romantické a zároveň syrově dobové (vynikajicí kamera Adriano Goldmana), bezchybná interakce herců. Zatím asi film roku. 90%
Ženy sobě (2011)
Konečně rovnoprávnost
Lollipop Monster (2011)
MFF KV 2011 -- Samoúčelná úchylárna pro emařky. Nejpodbízivější film, co jsem letos ve Varech viděl.
Cormanův svět (2011)
Pro nezasvěcené zřejmě informační bomba, ale častým nešvarem podobných dokumentů - dojmologií na úkor faktů - trpí i tohle dílo. 70%.
Hanna (2011)
Radost sledovat. Lehce vyšinutá pohádka pro odrostlejší vyhýbající se škatulkám. Vyčítat tomuhle filmu jakousi nerealističnost děje a postav, případně absenci logiky, je krajně nelogické
Princ a pruďas (2011)
Spolu s "apatowovkama" největší útok na mojí bránici v kině za poslední roky
Zrod komiksových superhrdinů (2010)
Finále už je jen nezajímavá ubrečená dojmologie bez faktů, jinak povedené, hlavně začátky comicsových hrdinů ve 30. a 40. letech jsou zajímavé.
Země kůlů (2010)
Vynikajicí. To, co na mě nefungovalo v The Road, tak tady mě válcovalo bez jediného klopýtnutí. Atmosférické, bez zbytečných keců a CGI. A hlavně fungují vztahy mezi postavami a to spolu skoro nemusí mluvit. Americký horor roku (zatím). Jo a Jeff Grace a jeho hudba zase válcují, ten chlápek je talent
Melancholie (2011)
Ale že to musela bejt šlupka. .. S odstupem ve mně ten film roste, takže moje první setkání s Trierem dopadlo dobře. A možná jsem si nemohl vybrat líp, vizuálně místy hypnotické (při úvodu jsem měl pocit, že mi pouští nějaký nový Kubrickův film). Jo a taky zvukově nejsilnější zážitek od Boylova Sunshine, Světozor vibroval, fakt