Snaží se dostat ven, spí spolu a nervově se hroutí. Herci a štáb akčního trháku se pokoušejí natočit jeho pokračování, zatímco tráví karanténu v luxusním hotelu. (Netflix)

Recenze (100)

Djoker

Během pandemie se roztrhl pytel s lidovou tvořivostí a nebyla tak nouze o povedené trefy do covidu a celé komedie kolem. Apatow se však překvapivě stal dalším z řady tvůrců, kteří si na této látce vylámali zuby. Znovu si navíc neobhájil neopodstatněnou délku stopáže. Herecké manýry plné drog a trapných TikToků jsou na baviče jeho formátu zatraceně málo. ()

blackJag

"MIŘTE JIM NA ROZMNOŽOVACÍ ÚSTROJÍ. JSOU HOŘLAVÁ!" A takových citování-hodných klenotů je tam vícero :-) Evidentně se zařazuji do méně početné skupiny diváků, které film náramně pobavil, protože vtipně glosuje nejenom paranoidní šílenství ohledně covidu, ale zároveň se opírá do filmového průmyslu jako takového a ta kombinace je skutečně životaschopná. Jako není to třeskutě vtipné celou dobu a ten závěr možná zavání mírnou bezradností, ale vzhledem k tomu, jak si film stojí zde, si dovolím procentuálně "přitopit". 70% ()

silentname

Netflix asi vo väčšej bizarnosti, než moje obľúbené komédie od Gravitas Ventures. Neviem ako reálne popísať dojmy z "The Bubble" lebo mám tak trošku pocit, že tu bola veľmi veľká vízia priniesť niečo originálne a zaujímavé a absolútne šialené, no dokopy je to skôr teatrálne, trápne (aj keď uznávam, že párkrát som sa počas tých dvoch hodín zasmial) a okrem toho ešte do toho pripájame celý Covid a pocity, ktoré to v ľuďoch vyvolalo a všetok ten strach okolo. A úprimne, je z toho miestami taký guláš, že vôbec som nemal pocit, že by to fungovalo. Pre mňa kopec vecí v tomto filme nedáva zmysel, má to byť asi satira, no dokopy to pôsobí viac ako lacná paródia sama na seba a neviem čo je vo filme vlastne nejaké výraznejšie pozitívum. Niektoré scénky sú vtipné, niektoré momentky počas natáčania ma bavili, finále je celkom okey a naši hlavní herci sa snažia pôsobiť, že tu reálne aj chcú byť a niečo natočiť, no nemal som pocit, že by som si to užíval tak, ako som si predstavoval, že budem. Ako keď si vezmem koncept filmu, tak ten je super. No výsledok z toho akosi išiel skôr negatívnou cestou. Možno vás to bavilo, mňa veľmi nie a rovnako ani moju manželku nie. Prišlo nám to skôr trápne. Hodnotenie: C- ()

Apatow se vydal cestou, která mu sice není úplně vlastní, nicméně mi to nezabránilo abych se většinu stopáže bavil víc než slušně. Místy je to sice přestřelené víc než by bylo potřeba a vzhledem k lehké kopírce Tropic Thunder to není ani úplně originální, ale co už.Obsazení je sympatické a nebere se moc vážně a humor je většinu času funkční.Minimálně na mě fungoval vlastně víc než sem původně čekal.40% je zoufale málo,tudíž s klidem za čtyři...70% ()

p.a.douch

Co to k...a je? Chvíli nuda, chvíli dobrý. Scénář nahoru dolů. Netflix dává tvůrcům moc volnou ruku, chtělo by je to plácat přes pracky. Co se tomuto filmu nedá vytknout jsou výkony herců. Jen díky nim jsem to byl schopen dokoukat. Jejich výkony mě bavily víc než děj a jen ty u mě vytáhly tento film nad šedivý průměr. ()

• Během závěrečných titulků je na prvním místě uvedena Karen Gillan a zbytek hlavního obsazení je uveden podle abecedy. (BMW12)
  • V 124. minúte na konci filmu ešte nasleduje krátka scénka. (figis20)