Manželský pár vyrazí na odlehlou chatu s jediným cílem: zabít toho druhého, a skoncovat tak s manželstvím. Brzy jim ale začne hrozit ještě větší nebezpečí. (Netflix)

Videa (4)

Recenze (333)

TheEvilTwin

Tommy Wirkola už kdysi překvapil s jeho 7 životů a Jeníček a Mařenka, ale tohle mi kupodivu zas tak nesedlo. Předem nutno říct, že jde o trochu jiný film, než co by si člověk představil pod klasickým Norskem. První půlka je za mě trochu těžkopádná, nicméně pak už se film rozjede a dokáže relativně bez újmy zabavit. Nápad o třech vězeňských utečencích v domě není nic bůhvíjak originálního, herecky jde o průměr a jinak film ničím obecně nestrhne. Taková obyčejná kříženina parodické komedie a home invasionu se slušným gore, která jede ale v obou směrech jen napůl a moc mi to k sobě ve výsledku nešlo. Celou dobu jsem měl zkrátka takový pocit, že je mi jedno, co se ve filmu bude dál dít. Zlatý průměr - nic, co by se nedalo překousnout, na druhou stranu nic, nad čím bych jásal jako zdejší kolegové. ()

Malarkey

Když jsem viděl režiséra – Tommy Wirkola – tak jsem nepochyboval o tom, že tenhle film bude parádní. Krásný úlet o dvou, kteří jedou na chatu, aby se navzájem pozabíjeli a série neočekávaných absurdních situací jim nakonec vytvoří holý boj o přežití. Bavilo mě to hodně. Připomínalo mi to krásný slet absurdně zábavných scén po vzoru Soumraku mrtvých, který je u mě v rámci podobných filmů absolutním vrcholem. Jen mi k tomu chyběl údernější soundtrack. To bych pak navalil i tu pátou hvězdu a ani bych nemrknul. Noomi Rapace a Aksel Hennie nicméně výborní. ()

bourec

Tommy si u mě šplhnul Sedmi životama, a posunul se o dost vejš, než byl po Dead snow. A to na svým kontě filmů ještě tolik nemá. Sice Cesta....... nemá nijakou dynamiku, a příběh je jednoduchej jak prase, jatka jsou to ale slušný. Fakt už si ani nepamatuju na podobnej krvavej koncept filmu , jako tohle. V poslední době toho v podobný tónině příliš nevzniká. Ale je to pekelný, a slušný. 80%. P.S. Podobně nadšeně sem zprvu hodnotil i francouzský Uvnitř, a pak to vyprchalo. Snad se to tady taky nestane. ()

alchac

Norské OČTŘ už by, kurva, měly konat! Nejpozději po premiéře tohoto díla vyhlášeného masokostního gurmána z Altafjordu totiž nepochybně mělo dojít k důkladné prohlídce páně režisérova sklepa a garáže, k pečlivému ohledání jeho domácího nářadí a překopání zahrady, aby tak konečně na světlo světa vyšla pravda o tom, kde a jak jej líbá jeho múza. Protože tohle, to už je vysloveně na diagnózu – odporně zlé a divoce nechutné! A závěrečná scéna?!? Naprosto skandální, jak něco takového cenzura mohla pustit. Asi BLMbečci zrovna hledali dioptrie v pytlíku se svou snídaní. P.S.: Ale nejlepší byli stejně Hans a zejména Mikkel, který by si klidně mohl někdy střihnout duet pro luparu a kozlici s Kryštofem Lloydem.  Buhehehe… ()

BoPo

Je to presne to čo to má byť. Čierna komédia plná bolesti a krvácania. Navzájom dobre fungujúca partička hercov, ktorá Vám aj zo znásilnenia či amputácie dokáže vydolovať spokojný úškrn. Vlastne nemá nič zásadné, čo by som vytkol. Len teda tomu, na ešte vyššie hodnotenie, chýbali nejaké vyložene prekvapujúce, nezabudnuteľné momenty. Suma sumárum vydarené herecké obsadenie, lahôdkové krvavé efekty a s tým súvisiace neskromné násilie.  Odporúčam ako veľmi chutné vzťahové jatka. Už len dodám, že záverečná čierna facka korektnosti bola povestnou čerešničkou. ()

• Natáčanie filmu prebiehalo v nórskom mestečku Harestua, neďaleko Osla. (MikaelSVK)
  • V scéne, keď Lars (Aksel Hennie) pláva za člnom, po vylezení na palubu zostane úplne suchý. (_marduk_)