Manželský pár vyrazí na odlehlou chatu s jediným cílem: zabít toho druhého, a skoncovat tak s manželstvím. Brzy jim ale začne hrozit ještě větší nebezpečí. (Netflix)

Videa (4)

Recenze (333)

verbal

Další bizarně zábavné vepřové hody vyhlášeného norského řezníka a stoprocentně účinná párová terapie zabijačkou. Servírují se zejména jelito, držková, koleno, rypák, masové kuličky a sekaná, s láskou připravované za pomocí kvalitních nástrojů tradičních skandinávských výrobců masozpracovatelské techniky – Husqarna, Stiga, Gränsfors a Fiskars. ()

UhLee

(8/10). Pořádně surové a brutální. Tak to mám rád. Ale musím uznat, že někdy ty scény byly fakt výživné. Skandinávci umí kromě mrazivých thrillerů i pořádnou řežbu hlava nehlava. Začne to docela nevinně, ale divákovi to hned smrdí průšvihem. Postupně to začíná nabírat na obrátkách a já jsem žasnul nad nápaditostí režiséra. Za mě byli nejlepší ti tři lesní trollové, kteří tam objeví z čista jasna. Některé scény a hlášky byly fakt legendární. "Larsi, jak to jde? Dobře tati. Právě jsem odpálil chlápkovi koule brokovnicí. Jsem na tebe pyšný" Je to skvělé, rychle to odsýpá a nestačíte se divit co se může stát na takovém výletu svou manželů. Herci naprosto výborní. Všichni do jednoho. Konec byl nápaditý, neobvyklý a docela obstojný. ()

Davies182

Film, ve kterém jsem se zamiloval do Noomi Rapace. A kdyby v něm bylo ještě trošku více krve a méně fekálií (fakt nechápu, proč je na sílu tlačit do skoro každé "cáklé komedie", a myslet si, kdovíjak to nebude svěží a vtipné?), šel bych s hodnocením klidně vejš! Každopádně mám po tom chuť začít se zajímat o norskej rock, soundtrack tu funguje znamenitě. [Netflix] ()

mzss1

[80%] Sakra, to byla ale šílenost! Ale docela zábavná. Tommy Wirkola u mě zabodoval především druhým dílem Dead Snow a hlavně 7 ŽIVOTŮ – tam jsem přímo jásal blahem. Zde aspoň natočil pořádně Rkový film, který si nebral servítky s žádnou morálkou. I to sem tam působí komicky, úchylně, retardovaně a ke konci nelogicky, ale o větší kritice tu nemůže být snad ani řeč. Záleží, jak se s tím divák srovná. Od začátku mě to začalo bavit, manželé se navzájem chtějí zabít a do toho se jim v chatce na půdě uhnízdí uprchlí trestanci (krvežíznivý vrazi a psychopati). Takže zajímavá kombinace. Jednotlivé krvavé a drsné scény jsou dobré. Dokonce se tu najdou i 2 totálně husté sekvence, při kterých jsem opravdu nechápal. No a poslední 20 – 25 min cca už je trochu přehnaných. Rozhodně zde nesmíme moc brát v potaz logiku. To, co vydrží smrtelně zraněné postavy je už trochu moc. Jde ale o to, aby se divák pobavil a nějak přijal tu zvrácenost, krev atd. Je pravda, že ten konec mohli trochu umírnit, potom by to bylo možná ještě o něco lepší. Nemůžu si jinak víc stěžovat, bylo to super. Noomi Rapace mě bavila jako vždy, stejně tak jako zbytek herců. Kéž by Wirkola brzy natočil něco podobného! ()

Aljak

Po scenáristickej stráne super, ale ten súbor prehnanej akčnosti a extrémnych vizuálnych efektov mi dosť pokazilo celkový dojem. Asi cielili na milovníkov hororov a akčného násilia, tak pre takých divákov to musí byť fakt ideálny film po všetkých stránkach. U mňa takéto niečo bohužiaľ úspech nemá, ale aspoň dej ako taký a dialógy boli pre mňa výborný. Kiežby to nehnali do takých extrémov, bol by som aj ja z tých nadšenejších. Ale OK, dávam 3* (no mohlo byť aj viac). ()

• V scéne, keď Lars (Aksel Hennie) pláva za člnom, po vylezení na palubu zostane úplne suchý. (_marduk_)
  • Natáčanie filmu prebiehalo v nórskom mestečku Harestua, neďaleko Osla. (MikaelSVK)