Přestěhují se do nového domu, kde objeví ducha s temnou minulostí, a stanou se miláčky internetu. Ruku v ruce se slávou ale přichází nevítaná pozornost ze strany státu. (Netflix)

Recenze (107)

Lacike

Rodinka sa nasťahuje do domu a zistí, že tam majú aj ducha. A čo ďalej? Zdá sa, že to nevedel ani scenárista a tak sa len donekonečna prešľapuje na mieste. Duch ani nehovorí. Ani nestraší. Len tak si tam poblikáva. Takže popri snahách neschopného otca rodiny túto skutočnosť nejak speňažiť, sa mladší členovia snažia zistiť ako ten duch zomrel. No a to je rovnaká nuda ako všetko v tejto vraj komédii, ale vtip som si tam žiadny nevšimol. Anthony Mackie má fakt hroznú ruku na sólovky a otravná entita Tig Notaro znova potvrdila, že film v ktorom sa objaví, je sračka. 2/10. ()

AnanAss

Nenechte se odradit názvem, který spíše evokuje větu nejčastěji pronášenou v uzavřeném prostoru pár hodin po konzumaci hrachové kaše. Ve skutečnosti se však jedná o docela příjemnou rodinnou podívanou ze staré školy v moderním hávu, které se už dnes tak moc netočí. Nebo alespoň ne s tak štědrým rozpočtem. David Harbour je v roli němého ducha, s neznámým původem a šílenou přehazovačkou na hlavě, docela sympaťák a linka ohledně pátrání po jeho minulosti celý příběh zpestřuje. Nic extra jsem od toho neočekával a za mě tedy docela spokojenost a uznávám, že někomu to může sednout více, někomu méně… stejně jako ta hrachová kaše. ()

nový Kapitán Amerika se s rodinou přestěhují do baráku kde straší. Protože jsou ale strašně progresivní, tak se ducha nebojí a místo toho ho natáčí na youtube a tiktok aby z toho taky něco měli. Jenže jak už to tak bývá, musí se to trochu zkomplikovat a do hry tak vstupuje armáda, policie atd a hned bude o zábavu postaráno. A nebo taky ne. Christopher Landon není úplný nováček, nicméně to nejlepší co zatím stvořil byl první Happy Death Day a zbytek byl spíš průměr až podprůměr. Ani Máme tu ducha není výjimka. Nejvíc mu totiž ubližuje, že úplně není jasné pro koho ten film je a čím by chtěl být.  Zcela určitě to není horor, ale má to snad být drama? Nebo rodinný film? Nebo snad komedie? Od všeho tu něco je a nic z toho nefunguje pořádně tak jak by mělo, což platí o o celkem předvídatelném konci. Zkrátka takový eintopf, kde ingredience vypadají lákavě a sami o sobě jsou dobré, nicméně když je smícháte dohromady tak to není žádná velká hitparáda...50% ()

lykan9

Máme tu ducha je skvělým filmem s výborným humorem a skvělým Davidem Harbourem, který mě přesvědčil, že umí hrát i beze slov. Humor byl sice střídmý, ale lahodivý. A u části, kdy se snažili v domě natočit rozhovor pro televizi, jsem se vyloženě chlámal. Zároveň bylo nenásilnou formou poukázáno na to, jak se současná generace řítí do záhuby. Přece, když poprvé v životě uvidím ducha, který mě může udělat cokoliv, tak první, co mě napadne, NATOČÍM SI HO, místo toho, abych utekl. A ta část ujetejch Tikťokářů byla vůbec boží. Je to opravdu pohodový film, který se hodí přesně na to, když si chcete jen tak oddáchnout a pustit si něco u čeho se skvěle relaxuje. ()

BOURQUE

Na komédiu nie je dostatočne funny, na rodinný film nie príliš ambiciózny. Klasické postavy s klasickými prvkami známych charakterov. Jeden z ďalších a zbytočných „jednohubiek“ Netflixu. Zbytočne šplhajúci runtime nad 120 minút. Doposiaľ najslabší počin scenáristu/režiséra Christophera Landona. Osobné hodnotenie: 57% (*) ()

• Natáčalo sa v Donaldsonville a New Orleans od augusta do októbra 2021. (Arsenal83)
  • Film je založený na poviedke z roku 2017 „Ernest“ od Geoffa Manaugha. (Arsenal83)