Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Zastřelená manželka mafiána, majitele diskotéky, kde se scházejí popové celebrity. Policisté, kteří slouží na pražských obvodech, se už naučili jít vládcům podsvětí na ruku. Proto musí lidé z pražského oddělení vražd jednat na vlastní pěst... Na začátku devadesátých let hrálo každé policejní oddělení a každý policista sám za sebe. O to víc se cenili parťáci, na které bylo spolehnutí. (Česká televize)

(více)

Recenze (96)

flanker.27 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Doba to radostná nebyla, ale je radost dívat se na konečně perfektní řemeslo. I když základ je ze života, i to ho správně zachytit je umění. První díl uvodil do prostředí a postav, teď se to opravdu rozjelo. "Budeš dělat blbýho, já nasranýho." Hlášky prvotřídní. A poznámka: tyto typy případů nejsou "klasické detektivky" podle pravidel pátera Knoxe a podobné hovadiny, které s realitou zločinu nemají nic společného. ()

honajz 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Ta nedevadesátková kamera mě na tom strašně s..e, a koho to byl nápad, ten by se měl smažit v pekle. Protože jinak je to solidně rozvíjené, zahrané, výprava a kulisy skutečně dobové, a ne přeplácané „vše, co lidi donesli“ jako ve Vyprávěj, dokonce si tam zahrál starý Telecom v Modřanech, který tam myslím dlouho nevydrží, bo moderními domy se musí zastavět v Praze kdejaký plácek a zeleň, dokonce ve vedení policie nejsou ženy mi došlo po zhlédnutí Odznaku Vysočina, ale je to tak, jak to v devadesátkách bylo, k čemuž patří i to neustálé hulení. Vlastně ta doba ještě byla něčím normální, když tedy pomineme ty mafiány, kteří se nakonec stejně z většiny vystříleli mezi sebou. Jinak je hodně zajímavé srovnat tento seriál se Sametovými vrahy. ()

Reklama

Šimpy 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Filmově naprosto precizní, příběhově mě tam ale něco nesedí. Několikrát je zmíněn Helmut Huger - a vždy je odpověď, že je v Německu a bojí se. Oukej, majitel 40 procent Discolandu se bojí? Tady mi něco smrdí. Vím, že v roce 2009 byl obžalován (společně s dvěma dalšími) za pokus o vraždu Ivana Jonáka. Soudkyně to shodila ze stolu pro nedůvěryhodnost svědků a absenci přímého důkazu, ačkolik Jonák v roce 94 byl obžalován a následně odsouzen na základě výpovědí nedůvěryhodných svědků (cikáni, vyhazovači, taxikář) a jednoho nepřímého důkazu (Dopis Ludviky, který klidně mohla napsat i z donucení). Navíc nikdy nebyly objasněny pokusy o Jonákovu vraždu (výbušnina, střelba) - jasně, vypadá to, jako by si to na sebe nachystal sám, ale co když to tak má vypadat? Navíc střelit člověka puškou odněkud z křoví, tak, aby střelec zasáhl hlavu, ale neusmrtil, to už chce solidního profíka (možná policejního?). Kdyby ty pokusy byly od najatých vrahů z důvodu, že jim Jonák nezaplatil, tak by to snad řekli, když stejně šli sedět. Stále moc nejasností. ()

topi 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Jen tak dál, jen tak dál, jen tak dál! Nedávno jsem sledoval autentické dokumenty o vraždách, které se odehrávaly v devadesátých létech na území naší republiky a musím konstatovat, že způsob natáčení a praktiky vyšetřování si v ničem nezadají s reálnými případy, podle kterých jsou Devadesátky natočeny. Pecka! ()

j.sorensen 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Od Mrázka s Bělou k Jonákovi, jemuž dělá vyhazovače Berdych a celou serií se táhne, sice nenápadně, ale zcela nevyhnutelně, rozpletení jednoho z největších případů tý doby. Konečně nám p.Mareš odhalí, jak to tehdy bylo z pohledu opravdových policistů, ne jen scénáristů, od kterých jsme vymyšleninek viděli už spoustu. A snad už skončí ta onanie nad Novotným. ()

Galerie (18)

Zajímavosti (17)

  • Policejní Škoda Forman stojící na místě vraždy Ludviky Jonákové má poznávací značku B 25196. Vozy s karoserií kombi ale měly vždy číslo začínající 4. (Martin_L)
  • Budova kina v Karlíně, před kterou probíhá schůzka Tomáše Jeřábka (Tomáš Kobr) s Josefem Vrabcem (Jiří Křižan), je ve skutečnosti městské kino SD Neratovice. (LaCro1x)

Reklama

Reklama