Orlando Friar (Kevin Dillon) bude mít v práci velmi náročný den, protože jak se dozvídá od neznámého muže na telefonu, usedl právě na židli, pod kterou je bomba... (Rominator)

Recenze (16)

Lacike

Ďalšie typická súčasná lacná srajda s Bruceom Willisom, ktorý bol asi pre producentov príliš drahý a tak do tých pár scén obsadili Mela. Na rozdiel od Brucea Mel ešte nepôsobí tak znudene a jeho charizma funguje aj v takomto type filmu. Pri tých pár mizerných CGI výbuchoch som si uvedomil, že to je na úrovni Asylum produkcií. To, že uvidím Mela v Asylum srajdách by ma ešte pred pár rokmi ani nenapadlo. No ale k filmu. Tentokrát sa tvorcovia vynasnažili príbeh prispôsobiť pidirozpočtu a tak dáva celkom zmysel, že sa to odohráva v pár miestnostiach. Ale je to strašná nuda bez napätia. Mel je tam len občas a menej hviezdny brat Matta Dillona, na ktorého si dnes už tiež nikto okrem mňa a vegetola nespomenie, nikoho nezaujíma. Na Shannen už tiež nie je príjemný pohľad, takže čo ostáva? Nič. Ruky preč od tohto pseudofilmu. 2/10. ()

Marze

O pocitacovem hakerovi, hra na kocku a mys. Akcni fantazie, mnoho klise. Nizkorozpoctovy film s nekolika milymi prekvapenimi a zvraty jako koreni. Film nepusobi moc sveze, ale v zaveru je pekne vystavene napeti. Vsechny hrozby zapletky jsou svedeny dohromady. Kdo nema vysoka ocekavani, film si uzije. Nekde uvnitr je to dobry film, ale kvuli levnemu pristupu a uspechane napsanym ctenarem a produkci nevyuzil sanci. Je tu hodne kousku z jinych filmu ()

Chicharron odpad!

Dříve býval Mel Gibson zárukou dobré zábavy a občas i kvalitního artového filmu ( Muž bez tváře (1993) )...nicméně na stará kolena jej asi postihla stejná choroba, jako Bruce Willise - stal se z něj hovnivál a točí jeden exkrement za druhým. Tohle není ani béčko, to je fekál toho nejhrubšího kalibru. ()

sedm.1

Na jednu stranu, vzhledem k jménu pana režiséra a obsazení, musí být hned každému dopředu jasné, že se jedná o béčko jako řemen, ovšem pozor, ačkoliv je toto tvrzení nepopiratelný fakt, tak se zároveň ale nejedná o vyloženě typické laciné a hloupé béčko, a to především díky jeho zpracování, které by se dalo označit za průměrné, což v souvislosti s talentem tvůrců a možnostmi producentů znamená v podstatě až nadprůměrné, a vlastně když to možná až přeženu, tak ve většině ohledech celý ten film tak nějak drží pohromadě a kupodivu i funguje, samozřejmě opět opakuji, vše bráno v rámci možností. Zápletka je tedy taková tuctovější, ale smysl dává, efekty hlavně výbuchů mají snesitelnou úroveň, postavy jinak působí nezajímavě, ale rozhodně neurážejí, no a asi největším pozitivem je přítomné obsazení, tedy až na Shannen Doherty, kdy se jí nechci vzhledem k její nemoci nějak dotknout, ale ta ženská je fakt peklo, a to hlavně tedy po herecké stránce, nicméně naopak mě docela mile překvapil Kevin Dillon, který tu podal opravdu ojediněle přesvědčivý výkon, jelikož jinak je to pro mě prototyp antiherectví, no a samozřejmě spolehlivý výkon podal očekávaně Mel Gibson, který tu ovšem svou přítomností jen znovu potvrdil, jak nesmyslně v podobných produkcích plýtvá svým talentem. Každopádně, ačkoliv jsem až doposud vybarvoval Hot Seat v poměrně růžových barvách, tak já ten film stejně ale nakonec ohodnotím docela podprůměrně, jelikož vše to výše zmíněné v dobrém světle je tu zásadním způsobem zadupáno do země celkovou nehoráznou nudností a nevýrazností. Jinými slovy, Hot Seat je sice s mírnou tolerancí slušně natočené a zahrané béčko, které ovšem doplácí na nenápaditost, nezábavnost a mdlé rutinní pojetí, vyvolávající ryzí nezájem. ()

borec999

Hnusný CGI výbuch v úvode neveštil nič dobré a hlavne predpovedal, že sa budeme pohybovať v béčkových vodách. S pribúdajúcimi minútami sa však dojem z filmu mierne vylepšil a viacmenej som s ním nemal žiaden zásadný problém. Príbeh je v pohode, Kevin Dillon nie je žiadny veľký herec ale tuná ma vo svojej hlavnej role nijako neurazil, Mel Gibson si svoju postavu vychutnáva a znova( tak ako posledné 2-3 roky v každom béčku) ukazuje že má určite na viac. Jedine Shannen Doherty postava veliteľky zásahovky príliš nesadla. Hot Seat určite nie je bez chýb, na druhej strane v rámci béčok čo som tento rok videl mi prišlo ako jedno z tých podarenejších. Kto chce, tak si v ňom chybičky krásy bezpochyby nájde. Ja som sa prispôsobil tomu že sledujem béčko a nie kinofilm a Hot Seat mi vôbec neprišiel tak tragický ako tvrdí tunajšie hodnotenie. Slabší priemer. 50% ()

• Natáčelo se v americkém státě Nové Mexiko. (Rominator)