Poslední recenze (506)
Aquaman a ztracené království (2023)
Popravdě? Nebavilo mne to. Vtípky byly pomalu stejné jako u Thora, prostě švanda za každou cenu. Předchozí Aquaman byl více hardcore, tohle pokračování mi přišlo jak hodně nastavovaná kaše.
Duna: Část druhá (2024)
Tak a na tohle jsme čekali celé tři roky? O koření, které je esencí knihy, prakticky nic moc, potenciál červů absolutně nevyužit (zejména v bitvách), jen intriky a intriky a neurčitý konec s možností dalšího pokračování. Tak jak se mi Timotheé Chalamet líbil v prvním díle, tak mi lezl ve dvojce na nervy. Hvězda za Bautistu a druhá za Javiera Bardema, který je ovšem pan herec od přirození... Za mne teda hodně velké zklamání.
Alexander Veliký (2004)
Předlouhý epos o jedné z největších osobností dějin. Některé scény použité ve filmu (úprk Perského krále z bitvy, poprava vzbouřenců kopím nebo zabití spolubojovníka v opilosti) se zakládají na dochovaných historických faktech, část je prostě hollywodská fikce. Zejména pobaví, jak si Alexandrovi válečníci dodávají před bitvou odvahu křikem "za svobodu"... V době otrokářské společnosti? K smíchu... Taky mi tam dost lezl a nervy Colin Farrel se svým naondulovaným lookem osmdesátkového rockera, kterému v druhé polovině filmu přestali barvit obočí na blond...