The Curse of La Patasola

Dva páry idú na stanovačku do lesov, kde si pri ohni rozprávajú strašidelný príbeh o La Patasole, príšere z juhoamerického folklóru, ktorá údajne zabíja ľudí, ktorí boli vo vzťahu neverní. Verných nechá na pokoji, tí ju dokonca ani nevidia. Naše dva páry sú tak pred ňou v bezpečí... Alebo nie? Výlet do lesov môže byť testom vzťahu, rovnako ako aj vôle prežiť. (B3n)

(více)

Recenze (2)

B3n

Príjemná, pomerne predvídateľná jednohubka, v ktorej čas ubieha rovnako rýchlo divákovi, ako hlavným postavám. Pre toho, kto má napozerané horory, sa v tomto filme neukáže prakticky nič nového, čo by už nevidel, napriek tomu však nezaškodí si ho pozrieť. Na začiatku trošku scenárista tlačí na pílu s feminizmom a mačizmom, neskôr sa však táto ústredná téma úvodu filmu dostane úplne do úzadia a dá sa to zvládať. Na filme je príjemná atmosféra lesa, izolovaná sociálna skupina rieši nahromadené problémy v uzavretom prostredí, môžeme sa tak sústrediť na dej. Dalo sa z toho vymačkať oveľa viac šťavy, hlavná príšera filmu mi prišla podivná, na jedno zhliadnutie to ale stačí. Určite sa k tomuto filmu už nevrátim, predpokladám celkové hodnotenie filmu, ak si to môžem dovoliť odhadnúť podľa histórie, na cca 30-35%. ()

SpicyNugget

Dva nejlepší kámoši si se svými holkami vyjedou kempovat do lesa. Vypráví si historky o La Patasole - ženě s jednou nohou, která zabijí nevěrné muže a nevěrné ženy posedne. Nikdo tomu nevěří a konflikt mezi Naomi a Danielem se stupňuje. Nakonec se spolu začnou líbat, o čemž jejich polovičky netuší. La Patasola ale nevěru vidí a začne úřadovat… Malinko mi vadil ten feministický dialog na začátku a bubák až na samém konci, ale jinak to bylo napínavé a drželo to mou pozornost až do konce. V podstatě tu nebylo pro fanoušky hororu nic nového (kromě zápletky bubáka), ale koukat se na to dalo. La Patasola mi byla (kupodivu) sympatická. Fajn jednohubka na večer. ()