Ali G měl být zkázou britské vlády - místo toho je díky němu mnohem populárnější. Obklopen věrnými přáteli se pak sám stává největším ze všech hrdinů, jedinečným a samozřejmě naprosto neodolatelným... (Hollywood Classic Entertainment (H.C.E.))

Recenze (528)

Aluska88

Na tento film jsem se chtěla podívat hlavně kvůli Martinu Freemanovi, který mě naprosto uchvátil svým Dr. Watsonem. Ten je zde jako drsný raper kouzelně rozkošný a já prostě miluju ten jeho FreemanFace:) Sacha Baron Cohen, ani celý ten kult okolo jeho Borata mě absolutně nebere. Předpokládala jsem, že Ali G Indahouse bude zřejmě poněkud trapná blbost s křečovitým humorem, kterému se nejspíš smát nebudu. A ono hle:) V takový obrat jsem ani nedoufala. Ali G v sobě dokázal spojit typický americký, vulgárně sexuálně nevkusný "rádoby" humor se suchým, nenásilným a originálním anglickým vtipem. Vznikla tak dokonale zábavná a sprostá capina, která dokázala namíchat dva zcela odlišné typy komedie a vychrstnout nám je v proudech přímo do ksichtu. Já se v něm vykoupala, a moc ráda:) Možná kdyby Ali G trochu ubral ze svých sprostostí, byl by výsledek ještě lepší. Ale jako jinak: "RESTEKP!" :D ()

Gemini

Skutečně filmový příběh retardovaného hustorappera z drsného ghetta jménem Staines... to je v Surrey, na jeden vrh kamenem od Londýna;) Bičiz, esiz, pusíz a bouning v každé druhé větě, v hlavě prázdno jako v argumentaci o problematičnosti snížení platů zákonodárců, a kromě hromady spíš více než méně nechutných vtipů slušná politická satira, kterou ovšem Cohen ve stejné podobě (tedy vytvoření skutečného filmu a ne všelijak postříhané "skryté kamery" a hraných scének) dovedl k dokonalosti až o dekádu později v Diktátorovi. Nevím jestli naštěstí nebo bohužel je ale Aliho demence natolik odzbrojující, že přes pitomost celé zápletky to prostě nemůžu shodit. Brutální kostýmní kreace titulního hrdiny přebíjí téměř všechno... oh wait, oni se tak skuteční gengsta brodaz vážně oblékají a jsou drsní jak prdel. A pak je tu ještě ta maličkost s pozdějším Dr. Watsonem a Hobitem, který je tu opravdu hodně jiný než jak si ho lze pamatovat odjinud:) A jelikož RESTEKP se usídlil v mém slovníku už před řadou let, nemohl bych s čistým svědomím dát míň než 70%. Prostě trvám na tom, že tenhle film patří do červeného! Booyakasha! ()

Derek

dost dobre, zo zaciatku som mal obavy lebo som si nevedel predstavit ako prevedu svet ali g-ho na filmove platno, ale pravdupovediac dopadlo to celkom slusne. i ked je jasne ze vysumelo dost povodnej komiky ktorou je ali g povestny (konfrontacia "bieleho tupeho rapera" so skutocnymi nic netusiacimi ludmi, co cohen doviedol k dokonalosti v boratovy), ale namiesto toho tam pridali dost vulgarneho humoru ktory vsak vobec neposoby nejak krcovito ale vazne vtipne. dabing dost vtipov zabil (bush), ale v originale je to bomba. no a je tam dokonca aj cohenove dalsie alter ego borat (este by to chcelo bruna). ()

H34D

Jako puberťák v plném proudu mi Ali G Indahouse hrál přímo do noty a nejednu jeho hlášku jsem dlouho nemohl vytlouct z hlavy, ale po časovém odstupu a hlavně po zhlédnutí všech ostatních Ali G produktů, musím s politováním uznat, že tento je zdaleka nejslabší. Dřív jsem ho měl aspoň za trefnou parodii hiphoperských pouličních gangsterů, ale tento koncept předvedl Ali už dřív... Ali G Indahouse v mnohém zapadá mezi průměrné, sprosté/perverzní teen komedie, jen málokdy Sacha Baron Cohen předvede tak geniální vtípek, jako v Ali G Show sype z obou rukávů, ale zábava je to pořád slušná (nejlepší gagy: v parlamentu, na večírku). 6/10 ()

Hennes

Tak nějak napůl. Občas jsou tam úsměvné scénky, které opravdu pobaví (uvítání u královny apod.), občas je film slabší. Cohen, ale dokáže pohrát si s politikou, stylem života a zde mu také není nic sexuálního cizí. Humoru okolo sexu je tu víc než dost. Hudba je klasikou a s tím také musíte do tohoto filmu jít. ()

Zajímavosti (14)

• Film byl natáčen pod krycím názvem "Chequered Past" ("Pestrá minulost"). (HappySmile)
  • V čase 52:50 při odchodu Aliho (Sacha Baron Cohen) z kabinetu parlamentu, člen říkající „západ“ ukazuje znak „West Coast“ špatně – prostředníček přes prsteníček. Správně mají být prsty prohozené. (lukaaris)