Ali G měl být zkázou britské vlády - místo toho je díky němu mnohem populárnější. Obklopen věrnými přáteli se pak sám stává největším ze všech hrdinů, jedinečným a samozřejmě naprosto neodolatelným... (Hollywood Classic Entertainment (H.C.E.))

Recenze (528)

B!shop

Tak tohle je fakt masakr. Ali G je podobny hovado jako Tom Green, ale navic ma haldu vybornejch hlasek. Je videt, ze si Ali roli sam napsal, protoze to co predvadi by nikdo jinej nezvlad. Ostatni herci tam jsou jen proto, aby nahravali Alimu, ale taky mi prisly docela v pohode. Mozna tvurci mohli vypustit par nechutaren, ale v Aliho podani ani moc nechutne nepusobi. Vetsina vtipu je spravne sprostejch a uchylnejch a tak to ma u podobnejch komedii bejt. Film svizne odsejpa, do toho vyborna hudba a spousta skvelejch napadu. Nemam filmu co vytknout, bavil jsem se od zacatku do konce. Booyakasha! ()

kaylin

Někdo řekne, že je to kravina, ale na tomhle filmu je vidět, že Sacha Baron Cohen není jen nějaký debil, který se pitvoří, ale ty jeho vtipy mají smysl. Ano, jasně, že je to místy hodně ujeté, jenže stejně budete mít pocit, že se vám snaží něco říct. I když ve filmu vystupuje jako největší idiot, nakonec to není on, kdo je ten největší hajzl. Některé scény baví pořád. ()

Adman

Nabitý, šťavnatý, šílený a ujetý. Musím říct, že jsem se opravdu smál. Vyniající parodie na co si jen vzpomenete. Americké gangy spolu válčí, Ali G - crazy hip-hop nigga se dostává do politiky a všude kam jen vkročí vzbuzuje rozruch. Hlavně aby vobjel každou roštěnu co se na ni podívá a žil s re5pectem. Hraje tu taky malinkatou dvojroli s Kazachstáncem Boratem, se kterým o 4 roky později taky natočí snímek k smíchy potrhání se. Ovšem musí se vždy divák naladit na tu jeho správnou vlnu. Vůbec bych se nevidil, kdyby to dost lidem, obzvláště starším, připadalo hnusné, nechutné, odporné a s čímž třeba souhlasím i já (občas) přehnané. Má svůj osobitý a nezaměnitelný styl. O tom není pochyb. Vyvolává rozporuplné reakce všude tam, kde se jen ukáže. Každý by si na tohoto člověka měl udělat názor sám. Já se přikláním určitě spíš k ano, než naopak. Ve výsledku se jedná o super show. ()

Radyo

Při sledování Aliho politických eskapád se mi tak trochu vybavil Sellersův snímek Byl jsem při tom. Ali G je ale svým pojetím "kariérního vzestupu" mentálně prostšího jedince někde jinde - přeci jen se zde vyskytuje jistá míra buranství až idiocie, která ke Cohenovým snímkům zřejmě neodmyslitelně patří. Jako celek je to ale solidní zábava s několika výbornými gagy a "hlubokou" myšlenkou. :-P ()

pornogrind

Film kterej jsem doposud nikdy neviděl celej. Nedávno bežel v bedně a já jsem ho konečně dokoukal celej a tak ho můžu ohodnotit. Komedii balancující na hraně trapnosti. Někdy fóry vychází, ale mnohdy jsou už za čárou. Povedenej humor střídá ten trapnej a tak je to v podstatě po celou stopáž filmu. Já mám podobný úlety v celku rád a tak můžu s klidným srdcem dát 3 hvězdy. V tomhle případě dokážu pochopit jak 5ti hvězdičkový hodnocení tak i odpad. Tenhle humor prostě neosloví každýho. A jak jsem psal už výše u mě to vyšlo tak napůl. ()

Zajímavosti (14)

• Když Ali (Sacha Baron Cohen) protestuje připoutaný k plotu kvůli zavření školy, jeden z reportérů pustí maso do krabičky ve dvou záběrech. (Pepy)
  • Město Staines, ve kterém se příběh odehrává, se rozhodlo poupravit své jméno na Staines-upon-Thames, tedy Staines nad Temží. Důvodem bylo vzdálit se od negativní pověsti, o kterou se postaral právě komik Sacha Baron Cohen. (x_silver)
  • Film obsahuje potitulkovou scénu. (Duoscop)