Epizody(14)

Emma a Dexter spolu po promoci stráví noc a ráno si jde každý vlastní cestou. Jejich osudy už ale zůstanou navždycky pevně svázané. (Netflix)

Recenze (66)

shinigami491

Ľudia, najprv si pozrite originálnu verziu filmu z roku 2011, lebo toto bolo oničom. Emma ako postava bola strasne rusiva, ani v knihe nie je Indka, vobec ta rola na nu nesedi. Jedna hviezdicka je len pre muzsku rolu, nic viac, chcela som to vidiet, nechcela som to porovnavat, ale neide to, jednoducho film bol úplne skvelý! ()

Kacitr

Ta podoba mého ex tady s Dexem byla natolik zarážející, že jsem se jen těžko prokousávala prvním dílem. Ale chytlo mě to. Více než film. Který působil nějak víc depresivně a zamračeně. Sledovat ten charakterový růst a hledání sebe sama. Jo, sedlo mi to. Čas je jen pojem, osudy se prolínají, lidé se míjejí a zase potkávají. Kdoví co bude nebo nebude. ()

mzss1

[67%] Rozhodně mě tahle romantická rádoby dramatická záležitost zaujala. Ústřední herecké duo je sympatické a krásně to ta dvojice zahrála. Jenže problémem je počet epizod. Někdy je to táhlejší, někdy je to nudnější a někdy zase docela emocionální a krásné. Poslední díl je smutný, jenže je takový trochu odfláknutý. Každopádně nějakou myšlenku to má, během pár dnů jsem si to vše v klidu shlédnul a zklamaný nejsem. Mohlo to být lepší, ale zase jsem aspoň nedostal žádnou blbost. ()

Chen

Knihu jsem nečetl, film neviděl, takže nemám s čím srovnávat, což je možná dobře, protože mě pak mohly některé momenty překvapit. Jistě, určitá klišé tu jsou, ale nejsou tak velkým záporem, abych si tuhle emotivní, ale ne přehnaně sentimentální podívanou neužil. Obsazení je skvělé, postavy jsou lidské, chybují, koncept je zajímavý a nenudí. Nejsem kdovíjak velký romantik, ale tohle dojalo i mě. ()

bllm

Moc příjemná oddechová romantika. Pro srovnání jsem si pustila i film. Casting v seriálu je o tolik lepší, dává příběhu úplně jinou atmosféru. Výborní jsou všichni představitelé, z ústřední dvojice větší změnu přinesla Ambika Mod. Příběh si zaslouží seriálovou formu, z knihy už si skoro nic nepamatuju, takže nevím jak moc autoři přidávali a měnili, ale film působí  zkratkovitě, tolik se toho o postavách nedozvíme. I když člověk ví, jak to dopadne, stejně to byl fajn zážitek. Navíc je zajímavá ta možnost srovnání vlivu různého obsazení na vyznění příběhu. ()