Trailer 3
USA, 2024, 7 h 53 min (Minutáž: 45–74 min)

Epizody(8)

Trailer 3

Recenze (33)

Anderton

Ako "nehráč" som v nevýhode, pretože som pred sebou videl "iba" mix The Last of Us, Silo, Wayward Pines a potom viacerých postapo filmov. Najviac ma seriál bavil v momentoch, kedy najviac pripomínal talianske béčka z osemdesiatok (a potom v závere pri prepojení línií), najmenej pri "vate" na cestách. Niežeby sa na nich nedialo nikdy nič dôležité či zaujímavé. Každopádne mám dojem, že toto je látka určená pre znalcov predlohy a "zvyšok" bude mať na výsledok zrejme veľmi rôznorodé názory. ()

wampyrelli

Příběh je děravej jak řešeto. Charakterizace některých postav se mění podle toho, co se tvůrci zrovna snaží navodit... např. jsem si celou dobu říkal, že příběh směřuje ke zvratu, který by ale vzhledem k okolnostem naprosto nedával smysl... a jo, ten zvrat se stane a absolutně nedává smysl. Vlastně mi to dost připomíná Fallout 4. Je to vtipný a zábavný a jsou tam super postavičky. Nějak to pro mě dokázalo vykompenzovat scénář (tzn. každou chvíli byl ochotnej si něco v hlavě ospravedlnit/dovysvětlit). Ale kdyby tady člověk postavil scénář na první místo, tak se asi dost popadá za hlavu. Naštěstí nejsem moc obeznámenej s těma líp napsanejma dílama videohry, takže mi to nijak nezkazilo dojem z franšízy. Žehnám ale každýmu fanouškovi Fallout 1, 2 a New Vegas, co tomu dá horší hodnocení... ()

3DD!3

Hodná, zlý a ošklivý… Fallout mód. Má to tempo, má to cynický humor, má to krvavou akci a velmi aktuální téma. Walton Goggins bezvadný v obou dvou polohách, taky má nejzajímavější roli. Ostatní se občas chovají jako pitomci, ale pro tu perfektní atmosféru jim to odpustíte. Jonah Nolan je fanda a pohlídal si každý důležitý aspekt převodu hry. Pointa je vyloženě lahůdková, přestože se dala vytušit hodně dopředu. Finále je napjaté jak struna a MacLachlan v něm neskutečně válí. I když to vypadá, že tu vládne chaos, neznamená to, že nikdo nesedí u kormidla. ()

Rocky88

Nějaký mouchy to má - místy je tu zeleně, že svět nevypadá jako 200 let po atomové válce, Wasteland je totálně prázdná a chybí tu raiders, mutanti, RADškorpíci, roboti, deathclaw... A doufal jsem, že postavy budou putovat po zdevastovaném světě, místo toho se tu točí na pětníku. Tolik výtky hráče prvních 3 her. Zbytek je velmi vyvedená směs cynismu, černého humoru, gore akce, fan servisu, humoru, postapo světa a zvlčelích lidí. 3 hlavní postavy jsou super, hlavně ghoul v podání Gogginse, ale Purnellka je též vynikající volba. I přes ty mínusy mě strašně bavilo se na seriál koukat a vracet se do jeho světa. Dovedu si představit, že pro lidi bez vlastní rodiny musí být binge watching jasnou volbou. Příběh sice není úplně šampion, ale zajímavý je a do druhý série se rozhodne člověk nebude muset nutit. ()

VanTom

Úchvatně zhmotněný postapokalyptický retrofuturistický svět sám drobně narušuje plynulost vyprávění (dělícího se navíc do čtyř směrů plus předválečné flashbacky), avšak to vůbec nevadí. Tady stojí za to se zastavit v každé lokaci, prozkoumat ji a prohodit pár vět se svéráznými obyvateli – jako tomu přesně je v každém kvalitním počítačovém RPG. Tvůrci seriálu s fandovstvím, úctou i znalostí zasazují nový příběh do léta vyvíjené videoherní série se všemi jejími typickými znaky (včetně groteskního násilí nebo cynického humoru). Grafiku a design přebírají víceméně 1:1, vlastně je ještě povyšují velkolepou výpravou a rekvizitami s citem pro detail. ()

Zajímavosti (12)

• Píseň „Orange Colored Sky“ z roku 1950 byla také použita v televizní reklamě na New Vegas a později ve videohrách jako „Fallout 4“ a „Fallout 76“. (Veskoslav)
  • Ve výloze obchodu můžeme vidět předválečný PIP-Boy 2000 Mark VI. Stejný přístroj pak má hráč k dispozici ve videohře „Fallout 76“. (Veskoslav)