Profesionální zloděj a jeho tým expertů chystají obří akci – loupež půl miliardy dolarů ve zlatě z trezoru na palubě letadla 12 kilometrů nad zemí. (Netflix)

Recenze (104)

MrHlad

Pitomoučký zlodějský akčňák s nepříliš zajímavými akčními scénami, necharismatickým obsazení a vizuálem, který je občas docela hnusný. Logika si vzala dovolenou a i když to celé minimálně v první půlce docela utíká, celkově tu není dost atrakcí na to, aby člověk ochotně zapomněl na pitomost celého filmu a užíval si to třeba jako u posledního Rychle a zběsile. Dohromady je V letu prostě příliš blbé a příliš nezajímavé na to, aby fungovalo jako něco víc než jen kulisa. ()

Prochy38

Vcelku milá zlodějský záležitost. K. Hart táhne celý film, sedí mu i tato role. Moc potěšila krásná Úrsula Corberó. Prima kamera, natočeno fakt dobře. Po technické stránce není moc co vytknout. Ale!!! Ničím, ale naprosto ničím to prostě nevyčnívá. Ale tolik, že to je fakt velmi brzy zapomenutelný film. A to se i stane. ()

mzss1

[57%] Nemá smysl, abych tu předčítal filmy od tohoto režiséra. Nejvíc mě od něj samozřejmě zaujal osmý rychle a zběsilý díl, poté Vyjednávač a ještě asi i ten Ctihodný občan nebyl nejhorší. Ostatní jsou buď průměry nebo podprůměry. Co se týče tohoto snímku s Kevinem Hartem v hlavní roli, tak nadšený určitě nějak moc nejsem, ale ani pohoršený. Prostě pohodový film na 1 vidění. Děj je jednoduchý, scénář slabší a logika jde samozřejmě mimo. Kdyby byl film o něco delší, už bych se asi nudil. Tohle je pro čas strávený maroděním (můj případ) docela ideální. Jen se na to rychle asi zapomene. Postavy nejsou vyloženě nudné, ale nevýrazné, byť se někteří snaží. Máme tu docela dost známých jmen. Potěší mě vidět hezká tvářička Ursuly Corbero nebo takový Jean Reno, který působí docela otráveně, ale potěší ho vidět. Takový Sam Worthingon se zde asi objevil omylem ... Ostatní netřeba jmenovat. I ten ústřední Hart nebyl špatný, zde se jeho přehnaný humor krotil na minimum. Technicky je to ale dobré, v tom režisér nezklamal. To loupežné náčiní a ten jejich rozpočet - to zde působí přehnaně, ale ok, brát vážně se tenhle film nemá. I OST byl ok. Takže v rámci možnosti je to koukatelný průměr, možná mírný nadprůměr. Dalo se to. ()

kenkaku

Neběželo to ani 3 minuty a na obrazovce se už vystřídaly všechny rasy, pohlaví, náboženství a na beton i sexuální orientace. Pokaždé, když vidím takhle krečovitou snahu o povinnou diverzitu je mi jasné, že se role vybíraly podle všeho možného, jen ne podle toho jestli má někdo talent a schopnost hrát/psát/režírovat. No nespletl jsem se. Přestože film je o třídu méně debilní než třeba Argylle, člověk nestíhá zírat na tu haldu logických nesmyslů (zlato neutronu akrobatické kousky, ale drcnutí při přistání okamžitě… aby odlehčil letadlo pro náklad 10 tun, nechá zabit chlapa co má max 90kg… a to je jen špička ledovce) v už tak debilním scénáři (zatčení Jorgensena mě vyloženě rozesmálo). Samozřejmě ten tabulkový casting… Některé postavy jsou vyloženě otřesné (Leviatan). A závěrečný twist? Ten stál film jednu hvězdičku. ()

domirovec

Přesně jak jsem si myslel, když jsem poprvé viděl trailer. Ne, pouze na základě traileru jsem samozřejmě nepoznal, zda-li se bude jednat o originální snímek, který fakt zazáří, nebo jestli to bude zcela nekoukatelné. Takže takhle, nekoukatelné to nebylo, ovšem žádný zázrak se však taky ani náhodou nekonal. Je to sice něco, co je možné v klidu dokoukat, ale udržet si pocit nulového zklamání je naprosto nemožné. Je to úplně bez života. Celý ten film působí jako ve vzduchu, 12 kilometrů nad zemí bezvládně vlající hadrová panenka. Není to úplně o ničem, ale postrádá to jakoukoli existující originalitu či nápaditost, která by to držela jakž takž pohromadě. Nic od toho tedy opravdu nečekejte. Je to úlet, a to vážně doslova. 2/5 ()

Zajímavosti (9)

• Natáčanie prebiehalo od februára do mája 2022 v Taliansku (Benátky, Terst, zámok Miramare), Severnom Írsku (Belfast, Harbour Studios, Bangor) a Anglicku (Londýn). (Arsenal83)
  • Film má určité podobnosti so skorším filmom režiséra Graya Lúpež po taliansky (2003). Všetko sa začína v Benátkach prenasledovaním člnov a hlavnou lúpežou je kradnutie tehličiek zlata. (Arsenal83)
  • Keď sa Jorgensen (Jean Reno) stretne so ženou z Leviathanu, veľký obraz plachetnice visiaci na stene je Rembrandtov "Kristus v búrke na Galilejskom mori". 18. marca 1990 ho ukradli z Múzea Isabelly Stewart Gardner v Bostone. (Arsenal83)