Deuce Bigalow, jehož jsme poznali už v předchozím snímku s názvem Deuce Bigalow: Dobrej striptér, se vrací do branže. Jeho bývalý pasák T. J. Hicks se totiž zapletl do případu vražd největších gigolů Evropy a Deuce chce očistit jeho jméno. (oficiální text distributora)

Recenze (242)

IvcaSammet

Deuce Bigalow je ohromná hovadina, která si dělá srandu úplně ze všeho, co se aspoň trošku do filmu hodilo, a proto ho mám tak ráda. Rob Schneider je výborný herec, který mě vždy dokáže skvěle pobavit. Nevím, který z filmů o Deuci Bigalowovi se mě líbí víc, protože oba dva mají něco, co tomu druhému chybí ... Zatím hodnotím "jen" čtyřma hvězdičkama, protože film přece jen není úplně stoprocentí, ale postupem času zjišťuju, že takový starý dobrý Deuce Bigalow je lepší než 75% nových filmů, které nejsou ani z poloviny tak vtipné a ani z poloviny tak "geniální" ... Některé scény a hlášky jsou tak legendární, že na ně prostě nejde zapomenout ... Takže ano, zatím "za čtyři", ale je dost možné, že se tam ta pátá hvězdička někdy objeví ... ()

LuNaj

Stupidní komedie, která ani náhodou nedosahuje kvalit prvního dílu. Doporučuji shlédnout třeba dílka Schneidorova kolegy Adama Sandlera. (Ten má mimochodem i drobný štěk tady. No, spíše dělá xichty:-) ) Druhý díl mě zklamal na plné čáře, některé scénky mi přišly až moc nechutné a přehnaně stupidní. On to byl asi záměr autorů. Potom takové "komedie" nejsou určeny pro mě. Ale věřím, že někteří z vás se slušně pobaví. ()

Likan7

Upřímně si to zaslouží totální odpad, jednu * dávám jen za Hannu Verboom a její hot scénu v prádle. Ta minuta byla jediný +, a to je fakt uboze málo. A to mam prosím jedničku celkem rád. Tady se to hemží fekal humorem, příšerným nescénářem a ještě horším Schneiderem. Obejít obloukem a pustit si vtipnou jedničku. ()

SOLOM.

Úplně stejná kokotina jako první díl, ale člověk se u toho alespoň párkrát zasměje. Jednička byla snad o malý „fousek“ lepší, ale Rob Schneider to dokázal „rozjet“, nebo spíš roztančit i tentokrát. No a samozřejmě nesmí chybět ani jeho jeblé „klientky“. Fekální humor a vulgarita tu na nás opět stříká doslova ze všech stran, tak je potřeba udržet hlavu nad těma splaškama a alespoň trošku se pobavit. Máte-li rádi podobný styl humoru, jistě vás to nezklame. Nemáte-li, raději se na to ani nedívejte! ()

Dragoni

Stejně jako u prvního dílu jsem se dobře bavil, ale za opravdu vysokou cenu. U jedničky byli vtipy celkem promyšlené a opravdu dobré, za to zde, když docházel nápad, tak tam dali scénáristé nějakou fekální nehoráznou kravinu, jen aby se divák pořád tlemil, ale právě to mě dost mrzelo a celkově u mě hodnocení propadlo na horší 3***. Scéna s Kočkou je nezapomenutelná. 45 % ()

Zajímavosti (9)

• Rob Schneider si při natáčení bojovné scény s meči nechtěně vymknul kotník, po ošetření ale scénu dotočil. (Stocki)
  • Pracovní názvy: Deuce Bigalow 2: Destination Amsterdam, Deuce Bigalow: Electric Gigolo. (Stocki)