Režie:
Barnaby ClayScénář:
Barnaby ClayKamera:
Robert LeitzellHudba:
Tristan BechetObsahy(1)
Muž se ocitne uvězněný v pouštním kaňonu se ženou žijící daleko od domova, která je v zajetí smečky sadistických chlapců. (JasonCZ)
Videa (1)
Recenze (13)
Fotograf vyrazí do pouště aby nafotil úplné zatmění. Jenže se ztratí. V tom uvidí dům na dně kaňonu a taktéž ženu. Sleze dolů do kaňonu a přenocuje. Ráno ale zjišťuje, že už tam žebřík není a on je v pasti bez možnosti dostat se z kaňonu ven. Do toho se na okraji kaňonu začnou objevovat podivné „děti" které s ním i se ženou mají evidentně svoje úmysly. Je viditelné, že žena už nějakou dobu v kaňonu strávila jenže toho moc nenamluví a tak fotograf moc odpovědí na svoje otázky nedostává. Jedna věc je jistá nahoru se jen tak nedostane takže si v kaňonu nějakou dobu pobude. Čím víc se snímek blíží ke konci tím víc je jasný, že vše směřuje k neodvratitelnýmu konci. Určitě bych trochu ubral na stopáži a víc přitlačil na pilu co se týče psycho teroru(psycho nátlaku). Škoda, že myšlenku filmu jsem prokoukl poměrně brzy. I tak ty 3hvězdy dám. Rozhodně žádná mainstream záležitost. Tohle ocení spíš menšinový divák. ()
Občas si je dobré pomôcť s popisom filmu z ImDb ako v tomto prípade pretože človek by mal potrebu rozpísať sa o jeho obsahu viac. Tých niekoľko málo akože mysterióznych prvkov filmu uškodilo, inak by sa to dalo považovať za ďalší pomerne vydarený kúsok k filmom ako Hory majú oči či Pach krvi v kombinácii s Posledným domom naľavo, niektoré scény, nebolo ich veľa, by bolo lepšie vynechať a dopadlo by to ešte lepšie. A inak skrytý podtext k tomu aké zlé je mať deti tam nevidím ani náhodou, skôr vodca "svorky" mi prišiel trochu pristarý a scéna z (to by bol spojler riadny) pripomína Kukuričné deti a to že dospelý by v tejto svojskej komunite už nemali mať miesto. Celkom dobre zvládnuté. ()
Mladý fotograf zablúdi uprostred púšte. Na dne rokliny nájde opustený dom a v ňom neznámu ženu, takže ju požiada o pomoc. Keď sa však na ďalší deň zobudí, rebrík je preč a ostáva v rokline uväznený. Okrem ženy mu robia spoločnosť podivné škaredé deti na okraji rokliny, ktoré s ním majú rozhodne iné plány ako pustiť ho von. Je trochu škoda, že myšlienka filmu napokon bude tak neskutočne banálna a primitívna, pretože boli tam náznaky, že by sa to celé mohlo zamotať, prípadne rozvinúť omnoho zaujímavejším smerom. Rozhodne sa však nejedná o zlý horor, najmä keď beriem do úvahy, že som o jeho plánovanom vzniku nikdy nič nepočul. Také Kukuričné deti na púšti, a to sa neodmieta. ()
Zaujal mě popis filmu a obal bohužel to jsou asi jediné pozitiva filmu ještě je tam sekyrka v noze vlastně . Chlápek jde někdo do kaňonu fotit zatmění narazí tam na děcko co mu řekne, že hledá rodiče chlápek mu jde pomoct hledat a ztratí se. Narazí na barák někde v rokli tam je ženská jde tam za ní si odpočinout a najít pomoc ráno se probudí a nemůže se z tama dostat. Mezitím potkává nějaké magory a snaží se přežít je to nezážitné a táhne se to (nechápu rozdělení do 5 měsíců to, že mu šel pořád digitální foťák ani neřeším radši) i označení horor bych nepoužil spíše drama. 20 procent ()
-Na poušti se ničím neplýtvá.- Wyndham je nesympatický trouba, a tak když je vlastní hloupostí uvězněn v rozsáhlé skalní rozsedlině, kde v malém domku přebývá mladá žena, je člověku jeho osud pomaličku lhostejný. No, mě tedy rozčiloval od začátku. Minimalistické drama, kde důležitou roli hrají ruchy, zvuky a hudební industriál, směřuje ke zcela logické pointě, která člověka napadne ještě před prozrazením. Na artový film až příliš obyčejné, na mainstreamový horor moc pomalé. Nejvíce mě zaujal moment, kdy zoufalý uvězněný Wyndham hledí vzhůru na vzdálené letadlo - civilizace je v tu chvíli tak blízko, a přeci nekonečně daleko. Přese všechno je to ale oslava života, mateřství a pro ženu volby, jak chce naložit se svojí rodinou. Muž je jen onen pověstný rozsévač. Rozhodně nic pro běžného diváka, který sem bude sázet odpady, což si film zas až tak nezaslouží. Osobně mě konec velmi potěšil. ()
Reklama