Epizody(7)

Dobrodružný seriál pro celou rodinu o napínavém pátrání po pachateli, který ohrožuje unikátní stádo bílých jelenů. (Česká televize)

Recenze (61)

brooklyn73

Je az neuveritelne kolik dobrych hercu se v tomto serialu objevilo v uplne epizodnich rolich, ktere nektere trvaly i mene nez minutu.Nerad bych nekoho z nich jmenoval, jelikoz bych zakonite musel nekoho opominout.Kazdopadne fajn podivana o detech a jejich kamaradstvi , pratelstvi a o jejich vztahu k zviratum.V roli bezcharakterniho krkovicky,lumpa hostinskeho nelze nepripomenout Oldricha Vlacha. ()

Zeddi

Spíš jen jako zajímavost. Skutečně je to pravda. Tento seriál se točil v Třeboni (no asi nic nového). Od doby kdy mě maminka koupala ve škebli :-) jsme s rodiči jezdili každé léto na dovolenou právě do Třeboně a zrovna i v tu dobu kdy se tam natáčel tento seriál. Jestli si pamatujete na roli Pavla Zedníčka coby policajta tak si jistě vzpomenete i na jeho policejní fáčko :-) Blatníky černé, haubna žlutá, střecha bílá, na boku nápis POLICIE a na střeše houkačka. Tenkrát nás jako malý parchanty hrozně naštvalo kdo si to dělá takhle nemístnou srandu, že si dá na takhle hnusný fáčko z boku nápis POLICIE. Nu a tak jsem šli a z mladistvé nerozvážnosti nás nenapadlo nic lepšího, než že jsme z toho fáčka ukradli SPZtku (dodnes jí někde mám v garáži na steně). Už si moc nepamatuju v čem byli ty SPZ tak specifické, ale každopádně televizní štáb přehazoval tu jednu co jim zbýla ze předku na na zadek (dle záběru), protože kolikrát bylo fáčko v záběru bez jedné SPZ. Tímto se tedy omlouvám za způsobenou škodu České televizi a kdyby někdo o ztracenou SPZ projevil zájem stále ji ještě vlatním ;-) ()

Big Bear

Seriál, který již vyčpěl a dnes spíše působí směšně. Je to dáno dobou vzniku, která byla svobodná a přitom všelijaká. Hrdinové běhají v plesnivých džínách, policejní auta jsou ještě stále žluto-bílá avšak VB nahradil nápis POLICIE.. Herecké výkony dětských herců jsou hrozné. Zaujmou tak spíše někteří jen skuteční herci, kterých se ve filmu mihlo dost... Dnes je to tak za dva parohy. * * ()

Paity

Vskutku povedená věc, která ale nebyla úplně dotažena do konce, což je škoda. Vše je ok, až na dě tský casting, to se opravdu nepovedlo a proto také nedávám čtyři hvězdy. Holka co vypadá jako kluk, holčina co neumí mluvit, aby jí bylo rozumět, zrzavý kluk, co je sice samá ruka samá noha, ale jen se přitrouble hihňá a takhle bych mohl pokračovat. Skutečně největší slabina opravdu příjemného seriálu. ()

Petroff

Nic moc vyjímečnýho. Trochu dost agitka na děti, ať jako chráněj přírodu... A nevím, jestli si dobře pamatuju, bylo to buď tady nebo v Přátelích zeleného údolí. Takovej ten mladej kluk co vypadal jak holka, tak sežral šneka, jako důkaz lásky. Smál jsem se tomu už tenkrát a i dneska mi to přijde celkem vtipný... ()

• Jan Kanyza vzpomínal, že natáčení scény do posledního dílu, kdy jede průvod v kočárech do obory, bylo na dvě hodiny přerušeno vydatnou dešťovou přeháňkou. Herci byli schovaní pod provizorními stany, zatímco do kočárů pršelo a jejich plyšová sedadla vodu nasávala, což Jiří Sovák okomentoval slovy: „Teďka přestane pršet, já si do toho sednu a budu mít mokrej zadek, pak si vedle mě kecne Zázvorková a bude to jako bych se vykoupal“. (cundak)
  • V seriálu se objevuje policejní Favorit, který má oranžovou kapotu a střechu, černé dveře a nápisy "policie". Jedná se o vymyšlený atyp, který v takovémto zbarvení nikdy u policie nejezdil. (Stejšn)
  • Seriál se natáčel v Třeboni a Žehušicích. (M.B)