Rebelové se připravují na bitvu proti nemilosrdné armádě Mateřského světa a přitom mezi nimi vznikají pevná pouta a rodí se noví hrdinové i budoucí legendy. (Netflix)

Recenze (238)

oveckaoa

Tak já si to teda ujasním v jedničce měly problém sklidit obilí za 5 dní říkaly, že to nedokážou tady ho sklidí za jeden den v menším počtu lidí než  tehdy ten samý den si ještě zatančí,  povykládají si své příběhy jak se tam dostaly (vše zhruba ve stylu oni mě zabili rodiče)   a dostanou posrané ručníky  ,  druhý den se dokážou vycvičit a připravit a třetí den doletí ta loď. Prvních zhruba 20 minut máme ukázky jak se sklízí obilí jak se cepuje a  jak si černoušek nabírá vodu  a ,aby jsme si to pěkně  užili tak nám to Snyder  zpomalí v zpomalovačkách   pak dostaneme backstory jak se Jizvonoška stala rebelkou , která je zhruba taková , že zabila s Balisariem královskou rodinu on ji obvinil z vraždy následnice trůnu ačkoliv ji k tomu přinutil a všichni to viděli a šel po ní a ona se prostřílela ven přistála v té vesnici a začala tam žít . Tohle je jeden z největších failů filmu střílí zde vojáky a oni na ni čumí. Následně až dojde k tomu boji kde ze 4 lodí dokáže jeden člověk raketometem zničit jednu a druhý ji zničí granátem Jizvonoška s tím jedním maníkem nasednou do té lodi s , kterou tehdy přistála  světe div se pořád funguje   a přistanou na mateřské lodi. Mateřská loď a i ty malé mají  termoskener podle kterého zjistí  kde jsou lidi a co je pod zemí přesto tu loď Jizvonošky nedokážou najít a navíc jsou tam tak blbí , že si nedokážou spočítat , že na Zemi leží dvě zničení lodě ze 4 a k mateřské lodi se vrací 3 mají i přístroj měřící lidský tep a tak a nepoznají, že dotyční jsou živí tuhle loď i s vojáky dokáže ona sama zničit . Ta Asiatka se světelnýma mečma  tam má nějaké vazby na malého kluka co ho viděla poprvé v životě a za celý film s ním má jen 2 společné scény v jedné jí strká do huby obilí a v druhé jí dává ten posraný ručník černoušek nemá vazby na nikoho jelikož tam nikoho nezná a káže tam o tom, že chce za tu vesnici položit život další tam pro změnu bojuje proti palným zbraním se sekyrkou a světe div se přežije . Ten robot má za celý film jednu bojovou scénu kdy zničí tank jinak tam jen čumí a stojí . Na konci se tam kdesi z úplné prdele objeví ty stíhačky odboje a vše vyřeší proč nepřiletěly dříve? Jinak pokud čekáte nějaký epický boj se záporákem jak v jedničce tak Vás zklamu probodne ho zezadu ten maník jak nějakého sráče a pak ho společně dorazí . Na konci zjistíme že ta následnice trůnu žije a o tom bude asi další díl. P.s Proč jim vůbec ty ručníky dávaly , když je na konci spálily? Pochopil bych kdyby spálily těch co zemřely, ale proč všech to nedává smysl ani.   P.s. 2 proč vůbec sháněla ten tým, když sama Jizvonoška s tím chlápkem dokáže vše vyřešit? 40 procent ()

Mrkvič

Dovolím si použít svou větu z recenze 300 "Z toho mála, co nám Zack Snyder předvedl, dokázal vykouzlit neuvěřitelné takřka dvě hodiny. Aby také ne, když každá druhá scéna je zpomalená." jak jsem Zacka Snydera posledních 10 let bránil, tak tady se naplno vrátil ke všem těm svým sračkám. Když má párkrát za film vyvolat wow efekt (jako třeba u Supermana), tak jsou zpomalovačky fajn a umí je jako málo kdo. Jenže když je celý film zpomalený, je to k smíchu. Nebýt těch zpomalovaček, tak si možná divák nevšimne tuny kokotin, kterými je druhý díl Rebel Moon prošpikovaný. Sice byli i v prvním díle, ale děj odsejpal a nebylo tolik prostoru ty hovadiny řešit. Tohle bylo fakt něco otřesnýho. ()

kenkaku odpad!

Pecka?” Asi.. :D. Je to druhá polovina něčeho co má na CSFD 47% (aktuálně). Stejný patlal jako scénárista, režisér i kameraman, stejný woke, stejné ingredience i kuchař! Kdo očekává lepší výsledek než minule je blázen (o jeden den a dvě hodiny později). Člověk by měl umět uznat, že se spletl. Není to stejné jako #1… je to mnohem horší. Už po 1/2 hodině jsem vyloženě trpěl. Jako fakt zpomalené záběry sklizně obilí!? Jako fakt kosí kosou… mlátí slámu cepem… nakládají seno vidlemi… na VZNÁŠEDLO-VALNÍK :D. A ve slow-mo! Škoda, že vedle vznášedlo valníku nemají i technologii na výrobu vznášedlo-kombajnu. Pak ta scéna “kecy u stolu”… netrpěl jsem snad už dost? Hodina pryč a teprve teď začala invaze na… obilí a já litoval ještě víc. Takových humorných scének… 30 lidí čumělo jak dva bojují s několikanásobnou přesilou bylo to nejméně vtipné. Najednou koukám… oni mají na vesmírné lodi STROJOVNU NA UHLÍ!? Fakt hází lopatou uhlí do kotlů! Ale úplně, biblicky debilní scéna byla “hele já našel taštičku”. Vojáci chodí okolo půl tuctu svítících výbušnin ve výšce oči, ale všimnou si jich až po tom co najdou na zemi “taštičku”? Nejdřív jsem chtěl dát alespoň jednu hvězdičku za ty “krabí tanky” (ty s čoudícima komínama), ale to fakt nešlo. Ta hodina padesát přinesla příliš mnoho jizev. ()

malylada

Je to prostě slátanina Star Wars a okatě Sedmi statečných. Ani jednomu nesahá po kotníky, přes ploché postavy a toporné dialogy. Jestli si takto Snyder představuje epochální ságu, tak prskám smíchy. Kromě klasických zpomalovaček tam není žádný zapamatovatelný moment. Půlka filmu se to jen řeže, není to příliš hezké, ale aspoň to odsýpá, narozdíl od první části. Zacku, zase to nevyšlo, tak snad nás nebudeš trápit třetí částí.......35% ()

higuain

Komentář i hodnocení platí k oběma částem, protože v nich nevidím moc rozdíl a protože jsem toho názoru, že to beztak mělo zůstat jen jedním filmem. Snyder je již pěknou řádku let předmětem buď přehnaného uctívání nebo naopak přehnaného hejtu. Osobně tomu moc nerozumím, protože on sám je v jádru vcelku obyčejný sympaťák, který rozhodně nemá zájem vytvářet kolem jeho osoby nějaký kontroverze. To za něj imho dělají jiní lidé na obou stranách barikády jeho fandomu a "hatedomu". Rebel Moon je (dvoj)film, který mě zklamal v kontextu, co jsem od něj čekal již od doby, kdy o něm vyšly první informace, první teasery apod. Bohužel se zde ve velký nahotě ukázalo, že Snyder potřebuje po ruce kvalitního scénáristu a také producenta, který ho sice podpoří v jeho kreativní vizi, ale zároveň ho bude držet při zemi, aby mu jeho tendence naplácat do filmu pátý přes devátý nepřelezly přes hlavu. Ano, Rebel Moon je čistokrevný béčko, se vším, co k tomu patří, včetně přihlouplého scénáře. Utápí se ve slow motion víc než by bylo zdrávo. Postavy jsou v zásadě generický a herci nemají moc co hrát a když už se o to snaží, tak otravně přehrávají, viz Ed Skrein. A ano, roztažení na dva filmy je zde zcela neopodstatněné. To všechno je pravda. Na druhou stranu, když vidím to hodnocení, tak si říkám nakolik jde o skutečně upřímné názory vytvořené bez předsudků a nakolik jde o pozérství spojené s potřebou demonstrovat vlastní inteligenci opovrhováním nad člověkem, do jehož tvorby se účelově strefovat je v posledních letech v módě. A tím ani nechci sahat do svědomí nikomu konkrétnímu, myslím to všeobecně při pohledu na tu místní záplavu odpadů, která je za mě, i přes veškeré výše zmíněné nedostatky, stejně jako roztažení filmu na dva, opravdu neopodstatněná. Rebel Moon (jak jednička, tak dvojka) není moc dobrý film, je to nanejvýš průměrný film a vzhledem k plochosti scénáře si nedovedu představit, co by mohla zachránit ta avizovaná R-ková prodloužená verze (tohle skutečně není BvS ani JL). Ale i tak jde o v pohodě snesitelné béčko, na kterém nevidím nic tak přehnaně otřesného, aby se z toho tolik lidí cítilo natolik znechuceně, že tomu napálí odpad. Objektivní kvality ten film má, minimálně po audiovizuální stránce. S čím s místní "elitou" souhlasím je to, že Snyderovi by asi skutečně prospělo dát si pauzu, vrátit se nohama na zem, přebrat si v hlavě, co stálo za úspěchem jeho dřívějších filmů, jaké atributy v nich lidi ocenili a jaké typy filmů chce vlastně do budoucna tvořit. A na základě toho se obklopit lidmi, kteří by mu pomohli vrátit se tam, kam patří. A začít by měl asi u scénáristů, protože Hatten ani Johnstad opravdu nejsou tím, čím pro něj byl např. Terrio nebo i ten Goyer. PS: Nejsem si jistý, jestli komentujícím píšícím o propadáku dochází, že Netflix zajímá v první řadě sledovanost a ta je podle všeho velmi dobrá. S negativními recenzemi na rottenech, notabene na čsfd nebo vlastně kdekoliv, si můžou v tomto případě v klidu vytřít prdel. ()

• Natáčelo se od 19. dubna 2022 do prosince téhož roku v americkém státě Kalifornie (Inyo County, Santa Clarita). Filmování probíhalo současně s výrobou první části a společný rozpočet činil 166 milionů amerických dolarů. (fiLLthe3DD)
  • O tvorbu vizuálních efektů se postaraly společnosti jako Weta FX, Mammal Studios, Rodeo FX nebo Scanline VFX. (fiLLthe3DD)