Zlo si umí počkat

(festivalový název)
  • Argentina Cuando acecha la maldad (více)

V odlehlé vesnici najdou dva bratři muže pod vlivem démona, který se právě chystá přivést na svět samotné zlo. Rozhodnou se ho zbavit, ale podaří se jim pouze rozšířit chaos. (mikki089)

Recenze (127)

PavelVanekArt

Zhruba do poloviny mi to vyráželo dech, nic jsem o tom nevěděl a netušil jsem co čekat, ale tak pěkně podané násilí jsem rozhodně nečekal. Velké plus, že se tu nešetří ani děti. Jen lore kolem Hniloby bylo na můj vkus až moc over the top a ke konci to vyprávěním ztrácelo dech a člověk byl chvilkama i zmaten, proč se určité věci dějí a proč se 90% postav chová jak dement. Chvilku jsem uvažoval nad 3*, ale za ty vynikající masky a chvilkama mrazivou atmosféru musím dát 4* a.k.a 70% Edit: Už mi to dává smysl, režisér natočil i super Terrified! ()

Kudly4

¡Viva Argentina! Demián Rugna, je po šesti letech zpět a po výborném Aterrados, servíruje opět dechberoucí, originální, Hororovou podívanou, plnou hnisu a krutých, zlých scén. Škoda jen, že všechno bylo vyčerpáno hned v úvodních 40 minutách, pak se to dost zmírnilo a přišlo i pár nudnějších pasáží s několika WTF momenty. Ale i tak, se ve výsledku jedná o dost dobrý Horor s krutopřísnou atmosférou a já si troufám Cuando acecha la maldad, zařadit mezi TOP 10 Horory roku 2023. Top scéna - těhotná žena z plakátu a pes. (589. hodnocení) ()

MightyHal

Tak zlej horor tu minimálně tento rok ještě nebyl. Výborná záležitost ze které mrazí s naprosto skvělou variací na posednutí démonem. Tady místo klasických PG-13 kino kravin oběť vyloženě hnije za živa. Už jen tento koncept posednutí dává vědět že tohle bude drsný a taky že je. Celý si to totiž nebere servítky a před posednutím se tu neubrání ani zvířata či děti (což něco takovýho bylo fakt osvěžující vidět v hororovým filmu). Což má za následek že tady napětí či obavy co se hrdinům stane, opravdu fungují. Spolu s tím i potěší poměrně zajímavý lore celého dění okolo posednutí, to mi přišlo celkem kůl. Ve výsledku se prostě jedná o poctivou drsnou podívanou, která vám na stopáži 99 minut dokáže naservírovat tolik poctivých atmosferických a zapamatovatelných scén co většina hororů dokáže stěží i na dvou hodinách. Za mě jednoznačně aspirant na horor roku! Jo a gore efekty byli výborný. ()

Goldbeater

Po tolika pochvalných prvních reakcích je When Evil Lurks pro mě solidním zklamáním. Námět démonické posedlosti šířící se jako epidemie je super, ale jak to tak bohužel bývá, převedení nadějného námětu na plátno a zvlášť cesty, jakými se s ním tvůrci rozhodli ubrat, šly s přibývajícími minutami víc a víc mimo mě. Postavy dělají prapodivná rozhodnutí ovlivněná pohnutkami, které nechápeme, k tomu z děje mizí a zas se objevují, jak jen se to scénáři hodí, a celé je to dějově tak podivně vystavěné, že po absolutním vyvrcholení celého snímku jsem byl přesvědčen, že musí následovat ještě aspoň jeden akt, který to vytáhne z mdlého podprůměru a dodá nějakou celkovou rezoluci. Nenásledoval. [Sitges 2023] ()

Arsenal83

Demián si už svojim menom povedal o horory a darí sa mu to naozaj obstojne. Keď na vás zlo číha, buďte si istý, že posadnutie môže byť všade, dokonca aj v koze a nemusí to byť zákonite vaša manželka. Slušný film o démonoch, ktorí nemusel ani využiť klasické vykrútenie hlavy ako vrchnákom od coly a chýba mu aj náboženský presah, ale dostatok krvi sa tu pre lačné žalúdky nájde, pár scén môže vydesiť aj zvyknutých a realistická hniloba môže byť nechutná aj pre leproikov. ()