Epizody(7)

Chvíle slávy pominuly a přisprostlý medvídek Ted se přestěhuje zpět ke svému nejlepšímu kamarádovi Johnovi a jeho dělnické rodině v Bostonu. (SkyShowtime)

Recenze (28)

Warhorr

Franšíza se rozrůstá a je to bomba ! Jak si na komediální seriály nepotrpím, tak tady mě MacFarlane úplně odrovnal. John v pubertě se svým Méďou, light devadesátkový look, vtipné charaktery, kdy žádná postava není navíc a nenudí, obzvlášť, když se do ráže dostane Johnův otec. Ted je samozřejmě neskutečně nahláškovanej parchant a s Johnem vymýšlí všelijaký blbosti a šílenosti. Hulvátský je to až až, sprostá slova tu padaj jedno za druhým, spousta narážek na politiku, prezidenty a dokážou si udělat prdel i s rasismu a homosexuality. Předposlední díl s oživlým Mattyho náklaďákem z dětství je absolutní vrchol a já se chlamal snad celých 30 min v kuse. Necelých pět záchodový zábavy, kterou pojedete díl za dílem. Já chci druhou řadu ! ()

ScarPoul

No do určitej miery je to za mňa fail. Nie taký zlý, aby som to úplne zatracoval, ale s pôvodnými filmami má tento  veľmi málo spoločné. Skôr sa jedná o akýsi hybrid Family guya, American Dada, Orvillu a až v poslednom rade Teda. Hodnotová vec so samostatnými príbehmi, bez citeľnej príbehovej štruktrúry, ktorá pokulháva takmer v každom aspekte. Na dobu v ktorej sa to odohráva je to príliš woke, archetypy sú príliš skostnatené a v iných seriáloch zobrazené aj lepšie ( už len taký krok za krokom). To ale neznamená, že to neodsýpa a že to nemá pár svetlých momentov. Ale očakával som, že to bude podstatne lepšie. Takže okej a ak bude druhá séria tak asi porozmýšľam či sa do nej pustím. Z takýchto vecí som už asi vyrástol. ()

blackkocour

Chvíli to potrvá, než přistoupíte k humoru Setha MacFarlena, a ono vám ten trapný Griffinovic humor přiroste k srdci.. no a tady je jádro pudla. Griffinovi jsem celý život nesnášel, přesto jsem si je občas sem-tam pustil, protože přes svůj opakující blbo-humor to obsahovalo skvělé vzpomínání shoty bez kontextu. Sesbírejte si to, udělejte z toho dobrou kompilaci, a člověk se o to víc ujebe smíchy, protože to nepotřebuje žádný smysl, a rozumíte o čem věc jedná, proto v tomhle ohledu vede Robot Chicken, který se v posledních letech bohužel zhoršil. Naopak Family Guy, tam kde Simpsonovi shořeli už dávno, z nějakého důvodu Griffinovi válí, že to není jen trapný animák pro děti, ale do určité míry ten trapný humor pro dospělé sbírá grády, a stal se z toho můj oblíbenej seroš pro dospělé. Teď je na řadě Ted. Filmy s Měďou jsou snesitelnou hranicí, kdy Family Guy humor ožívá s kreseb do reálných postaviček, a dvojka přirostla k ekzému na patě ještě víc. Tam se tak dobře robia žarty na celerbrity, světové problémy a společenské události, že to má svůj drajv. Seriál je hodně mimo tenhle klasický standart, a opět jede na vlnu Griffinů, a když každou chvíli čekáte, kdy si ze Shotu Adolf Hitler s Evou Braunovou dají sebevražednou pilulku, ale oba dva se nechytaj navzájem, je tady něco špatně. Škodí tomu dlouhá délka, kreslené to není a s takovým humorem nedokáže utáhnout ani celovečerní délku. Nejsem poďobaný pubescent, abych se vtipu o hulení smál po 150x. Je to tak zkurveně uřvané. Update: Druhý díl byl o trochu lepší ()

BarryLyndon

Překvapilo mne, že je to v podstatě jiný žánr, než původní 2 filmy. Zařadil bych to někam mezi Orville a Ted Lasso, vím zní to blbě. Ale přes nadávky to má uvnitř srdíčko. Takže něco jako "Lepší už to nebude" s Jackem Nicholsonem. A do toho všeho je to docela zajímavá parodie/parafráze na tehdejší sitcomy. Myslím že povedenější než WandaVision, 70s, 90s a podobné retro seriály.  Takže po dvou dílech, opatrný palec nahoru. Za začátku bych to i kritizoval, pak se to zažralo pod kůži. A úplně stejně začínal i ten Orville a trenér s knírem. ()

TheEvilTwin

Když jsem zjistil, že tohle vzniklo, ani chvíli jsem neváhal. Seth MacFarlane a Ted jsou oba moje srdcovky a byl by hřích si na tomhle neujíždět. A výsledek se povedl. Není to možná tak drsně sprosté jako původní filmy, ale tahle forma sitcomu seriálu neskutečně sedí - 7 dílů a 7 různých motivů každého z nich dělají z Teda zábavnou, sprostou, ulítlou záležitost plnou drog, nadávek a komických situací okořeněnou navíc o výborné charaktery (otec rodiny je nejlepší a takový tupý vidlák s jeho hláškama tady krásně sedl.) Výsledkem jsou velmi dobré odpočinkové díly, které si všechny drží svou kvalitu a všechny baví rovným dílem - na filmy to sice kvalitativně nedosahuje, ale pro fanoušky je tohle i tak povinnost. PS Dočkali jsme se i originu "hromové písničky"!:D ()

Zajímavosti (22)