Josef je odstaven z vyšetřování sériových vražd. U rutinní revize nevyřešených případů objeví vraždu mladé prostitutky Evy. Do promlčení vraždy zbývá 16 dnů. Stihne dopadnout jejího vraha? (Česká televize)

Recenze (38)

honajz

Jako zase Ostrava? Kde nikdo nemluví kratkym zobakem? Beretovou mám brát jako spin off? A dva macho poldové, co vše řeší pěstmi, ale kromě občasného posměchu nebo dočasného přeřazení k papírům to nikdo nijak neřeší? A už zase Jan Vondráček? Není poněkud převondráčkováno? Ale asi musí platit alimenty bo co, tak bere všechno. Celé mi to přišlo až moc nedůvěryhodné, i když jistou atmosféru to má. ()

fabecc1222

Ano, Češi jsou národ kriminálek, takže veřejnoprávní povinností ČT je nejspíše plodit jednu generitckou krimi za druhou. Opět tu máme vraždu, opět kriminalistu s "pochybným" životním příběhem a "nekonvenčními" metodami. No a k tomu viditelně nulový rozpočet, věčně nahozený temný filtr na zdůraznění ponuré atmosféry. Takovej Docent z Ostravska, zatim nic víc. ()

jungewolf

Josef(T.Maštalír) je pořádný ranař. Soudního lékaře hraje brněnský herec Vladimír Hauser(hraje např.v komediálním seriálu Dobré ráno Brno). Minisérie je inspirovaná skutečným případem. Natáčelo se v Ostravě a v Praze. Výroba byla podpořena Moravskoslezským krajem. ***1.díl je na webu Č.televize : ČT 1, neděle 28.4.2024, 20.10 . ()

a0001

Atmosférické, autentické, prirodzené, napínavé. Na toto sme čakali. Veľmi originálny, kvalitný diel, dúfam, že na tejto úrovni budú aj ďalšie. Škoda, že iba tri.. Nízke hodnotenie je možno odzrkadlením toho, že roky sa tu sleduje USA nereálny, nabitý shit, čistý fast-food, plný odpadu, potom má niekto problém vnímať realitu. ()

Ydrosten

Zajímalo by mě, kdy se česká tvorba konečně chytne za rypáky a místo 9 658 425 kriminálního seriálu, udělá taky něco jiného. Rozumím tomu že na nové chalupáře nemáme kvalitní herce a nebo že pořád neumíme udělat humor který nebude urážet (celá Troškova tvorba) ale tady to nikdo ani nezkouší. Navíc hrubý policajt co nevidí zákon a dělá si co chce. Ani to neumíme pořádně okopírovat z těch zahraničních předobrazů (a Matásek to taky moc nevyhrál) ()