Řada erotických minipříběhů natočená na motivy povídek a bajek známých spisovatelů (La Fontaine, Boccaccio). (claudel)

Recenze (57)

Martinius odpad!

chvilu som uvazoval, ci si tento "film" zasluzi aspon jednu hviezdicku, napokon som sa rozhodol nemilosrdnejsie. daju sa v nom vsak najst iste velmi specificke pozitiva. po prve tu najdete prirodzene nefalsovane nahe zenske tela (niektore mimoriadne pekne) bez silikonu, umelych nechtov, botoxu, tetovani, piercingov a dalsej hnusnej chemie si slabomyselnych doplnkov. po druhe tu zaplesa kazde voyerske srdce, kedze si budete moct obzriet celebritky ako sabinu laurinovu, katku brychtovu, marketu hrubesovu alebo tatianu kukiskovu tak, ako ich priroda stvorila - od bobra az po bradavky (obzvlast na sabinu laurinovu sa diva dost dobre). cize po tejto stranke ma toto softporno jedinecnu dokumentaristicku hodnotu nahoty ceskych a slovenskych hercov z prvej polovice 90. rokov. zvysok je vsak - nametom pocnuc a snahou o vytvorenie deja konciac - neskonale trapna somarina, z ktorej hrozi akutny sedy zakal. film je teda odpad "light", kuriozita vhodna na demonstrativne ucely alebo pobavenie navstev. PS: nemozem si pomoct, ale fialovu, studenkovu a brozovu som nikde nevidel... ()

mira007

V dávných dobách , kdy prakticky nebyl masový internet, dvd teprve vznikala a v Čechách nebyly komerční televize, které by vysílali hanbaté filmy natočili naši známí čeští herci americký nahatý erotický film ( místy regulérní soft porno) ( .. ne jeden) v domnění, že se asi ztratí kdesi v Americe ( jména herců v titulkách nebyly) a tady si budou hrát a dělat vůči nahým scénám caviky. Pro mne to je poučení, že až zase uslyšíme od hereček, jak se nesvlékají, nebo nerady svlékají, a pouze když to má scénáristicky smysl tak si vzpomenu na tohle dílo a první slovo, které mi to evokuje je pokrytectví. ()

Flaxik

Tak jsem se těšil, že si prohlédnu (čistě ze studijních důvodů!) hrudníky některých českých a slovenských selebrit (kříženec selete a brita?), ovšem netušil jsem, jaká to bude útrpná nuda a často jsem děkoval výrobcům domácí elektroniky za tlačítko ffwd. Za občasný povedený záběr na mléčnou žlázu dávám ze soucitu jednu hvězdu, příště si ale radši pustím normální porno. ()

unagi odpad!

Toľko primitívnosti v jednom filme a to už je poznať od prvých záberov, to sa len tak nevidí! V tomto "porne" nieje nič na úrovni a všetko je na hovno, či strih,herci,debilná hudba či to maznanie sa nahých tiel všade kde boli schopný umiestniť kameru. Dokonca museli použiť tie isté zábery viac-krát. Nie, toto vidieť už nechcem! odpad odpadov! ()

StarsFan

Film velmi blízký pornu, který se od něj liší jen tím, že v něm nezahlédnete (minimálně co se mužů týká) jednu část těla. A ještě možná taky tím, že si řeknete, že ksichtíky těch "herců" válejících se po posteli přece znáte. Z Vášnivých známostí jsem viděla sotva třetinu povídek (vybírala jsem si ty s charismatickými herci v hlavní roli), ale napadá mě jediné slovo: nuda. Není to erotické, nemá to náboj, nemá to příběh a jakýkoliv pokus o alespoň trochu slušný herecký výkon přebíjí zkrácená stopáž, příšerný soundtrack a podivný vypravěč, který recituje i dialogy postav. Naprosto nechápu, jaký producent do toho mohl vrazit prachy. ()

• Podle pozdějších vyjádření herců a hereček si v počátku 90. let pořádně neuvědomili, o jak moc erotický TV film půjde, a navíc prý dostali slib, že se nikdy nebude vysílat v Čechách ani na Slovensku. Časem byl ale uveden na Nově i Markíze. (hippyman)
  • Některé příběhy byly natáčeny v České republice (zámek Slavkov, zámek Buchlovice) a objevila se v nich plejáda českých a slovenských herců a hereček. (claudel)
  • Herci vraj dostali na tie časy kráľovský honorár – každý po 20 000 korún. (Raccoon.city)

Časové pásmo bylo změněno