Ženu unese během rutinního letu neznámý muž a hrozí jí, že zavraždí jejího otce. Tak je vtažena do komplotu proti jistému politikovi; má totiž svému únosci pomáhat při jeho likvidaci. (Filmbox)

Recenze (445)

flanker.27

Vzhledem k tomu, že jsem vždycky považoval Noční můry a vřískot spíš za směšné, než kultovní, jsem přistupoval k novému Cravenovu filmu dosti skepticky. Ovšem i slepé kuře občas zrno najde a já se (bohužel jen skoro) po celých 85 minut příjemně ošíval a se zaťatými pěstmi čekal, co bude dál. Zvláště dokud děj neopustí palubu letadla, je to na poctivé 4*. Cilian Murphy je sympaticky děsivý a jeho chladně výhrůžný pohled mrazí v zádech. I Rachel McAdams zvládá svou roli nečekaně uvěřitelně až na příliš akční konec. Ke konci se to ovšem mění v klasickou Cravenovskou domácí honičku a hlavně dialogy nabývají poněkud na trapnosti. Po druhém shlédnutí i přes Rachel, která je k sežrání, snižuju na 3. ()

J*A*S*M

Craven pořád umí, s napětím očekávám 25/8. Na Nočním letu je zajímavá především ta část v letadle, kdy probíhá nepřetržitá konfrontace mezi charismatickým záporákem Cillianem Murphym a sympatickou Rachel McAdams. Výsledný dojem stahuje dolů poslední půlhodinka, na čemž nese vinu scenárista, nikoli Craven - ocenil bych něco drsnějšího a nekompromisnějšího. Ale jinak je Red Eye příjemný napínavý thriller, který divákovi uběhne jako voda. ()

DaViD´82

Solidní thiller, který si díky své krátkosti udržuje po celou dobu slušné tempo. Herci své jednorozměrné postavy zvládají výborně a dokáží jim i něco dodat nad rámec, což platí především u Cilliana Murphyho. Dokud se snímek drží na palubě letadla jedná se o výborný, napínavý thiller s jasně rozdanýma kartama na omezeném prostoru. Ve chvíli kdy letadlo přistane jde vše do kopru a film se zvrhne ve festival žánrových klišé a logických kiksů, což je škoda, jelikož to zhatí jinak veskrze pozitivní dojmy. ()

Le_Chuck

Klišé, neklišé ten záver tak ako bolo z prvého záberu jasné ako skončí, tak bol šikovne natočený. Popol na hlavu scénaristovi. Craven to má pod kontrolou celých 80 minút. Mňa skôr v krku škrely niektoré logické lapsusy, ktoré začali strhávať hviezdičky. Ale nakoniec hlavne charizme ústredného dua som ponechal viac ako slušné 4. ()

Aluska88

Kdyby byl film pojat jako krátkometrážní snímek, odehrávající se celou dobu v letadle, nejspíš bych hodnotila i čtyřmi hvězdičkami. Jenže se zde bohužel vyskytla jistá "technická závada." První část filmu "Ve vzduchu" je zvládnuta skutečně brilantně. Cillian Murphy to na nás valí mistrně, v některých scénách mi skutečně lehce tuhla krev v žilách. Rachel McAdams je půvabná a sympatická žena, a ve své roli obstála velmi přesvědčivě. Avšak jakmile letadlo v poklidu přistane, začíná část 2. - Na zemi. Najednou, jako bych sledovala úplně jiný film. Co scéna, to klišé a o konci filmu ani nemluvě. Říkala jsem si, při sledování oné druhé části, toto že má být od Wese Cravena? ()

Zajímavosti (20)

• Pro filmování byly vytvořeny falešné letenky se všemi náležitostmi jako jsou například řady pro cestující. (imro)
  • Jednu z vedlejších rolí bodyguarda si zahrál Colby Donaldson, účastník tří řad americké reality show Kdo přežije - "The Australian Outback", "All Stars" a "Heroes vs. Villains". (campix)