Monster
Režie:
Masajuki KodžimaKamera:
Rjú TakizawaHudba:
Kuniaki HaišimaHrají:
Hidenobu Kiuči, Nozomu Sasaki, Mamiko Noto, Mami Kojama, Cutomu Isobe, Mičio Hazama, Ičiró Nagai, Nači Nozawa, Džunko Takeuči, Jošito Jasuhara, Tomokazu Seki, Rjúnosuke Óbajaši, Hisajoši Suganuma (více)VOD (1)
Hrají
Hidenobu Kiuči
Japonsko
Nejlepší seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)
Nozomu Sasaki
Japonsko
Nejlepší seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Mamiko Noto
Japonsko
Nejlepší seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Mami Kojama
Japonsko
Nejlepší seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Cutomu Isobe
Japonsko
Nejlepší seriály:
Monster (2004) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Black Lagoon (2006) (seriál)
Mičio Hazama
Japonsko
Nejlepší seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Mušiši zoku šó (2014) (seriál)
Monster (2004) (seriál)
Ičiró Nagai
Japonsko
Nejlepší seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Nači Nozawa
Japonsko
Džunko Takeuči
Japonsko
Nejlepší seriály:
Hunter x Hunter (1999) (seriál)
Širokuma Café (2012) (seriál)
Dororo (2019) (seriál)
Jošito Jasuhara
Japonsko
Nejlepší seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Violet Evergarden (2018) (seriál)
Cyberpunk: Edgerunners (2022) (seriál)
Tomokazu Seki
Japonsko
Nejlepší seriály:
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D (1998) (seriál)
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)
Rjúnosuke Óbajaši
Japonsko
Nejlepší seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Ranma 1/2 (1989) (seriál)
Hisajoši Suganuma
Japonsko
Taimei Suzuki
Japonsko
Nejlepší seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Monster (2004) (seriál)
Gara Takašima
Japonsko
Nejlepší seriály:
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Violet Evergarden (2018) (seriál)
Hóko Kuwašima
Japonsko
Nejlepší seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Rino Marimo
Japonsko
Nejlepší seriály:
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Monster (2004) (seriál)
Šigurui (2007) (seriál)
Júto Uemura
Japonsko
Nejlepší seriály:
Mušiši zoku šó (2014) (seriál)
Haikjú!! (2014) (seriál)
Kaze ga cujoku fuiteiru (2018) (seriál)
Mai Cukada
Japonsko
Nejlepší seriály:
Monster (2004) (seriál)