Malé batole, které se ztratilo třem zcela neschopným únoscům, prožívá svá první velká dobrodružství ve velkoměstě. Zlosyny tak zcela nevědomky, leč o to důkladněji vytrestá... (oficiální text distributora)

Recenze (152)

Dudek odpad!

Nemám slov, tahle nechutnost je jeden z největších odpadů současné kinematografie. Film je vystavěn zejména na roztomilosti a nevinnosti malého fakana, který si ovšem dokáže chytře poradit s trojicí zlých strýčků. Nesmyslný scénář, zoufalá režie a zmatené výkony hlavních představitelů jsou to nejmenší, co by vám mohlo v tomhle nesmyslu vadit. Tím největším záporem je totiž to malé dítě, které dohání k šílenství nejen záporné hrdiny, ale též diváka u televizní obrazovky. Kontrastu mezi dvěma světy ani chytře pointovaných vtipů se bohužel nedočkáme. Ruce pryč. [TOP 19/7 25%] ()

jarmik

Nechápu, proč tomuhle někdo dává odpad. To vám opravdu tak vadí, vy zabednění milovníci Špílberka, že někdo natočí rodinnou komedii o miminu? Ano, je to 100% předvídatelné, nikdo známý tam nehraje a Oscara to asi nedostalo, ale proč odpad? Odpad se hodí k filmům přesyceným debilitou a béčkovostí. Tohle je normální klasická rodinná (a průměrná!) komedie z USA, kde je minimálně několik vtipných momentů. Jen to dítě by si zasloužilo za své grimasy nějakou malou cenu (pozitivní)! Viděl jsem to v TV alespoň 4x a klidně se na to podívám znovu. PS: Abyste se nepo**ali! ;-) ()

predators

Trochu se divím nad celkovým hodnocením, ikdyž na druhou stranu chápu, že tento styl nemusí sednout každému. Pro mě je to ale daleko větší zábava, než většina teenagerských komedií poslední doby. Navíc mám k piškotům(miminům) :-) vcelku kladný vztah, takže... spousta zajímavých lokací a některé kaskadérské kousky tria bubáků stojí za viděnou. Na sváteční poledne komedie jak vyšitá... "Jo, od té doby, co ti shořel jediný strom v lese, máš vystaráno." :-) 70% ()

MoziMedve

koukat na tento film jako rodič batolete v cca podobném věku sebou přínáší docela zvláštní nadhled. To že dítě přežije samo na stavbě nebo u gorily, budiž... ale jak dlouho má na sobě jedinou plínu a nevyvádí? a kde se krmí? co pije? Totálni fantasmagorie tento film :D Dále když na to kouknete jako dospělací tak ty rodiče jsou absolutně nesympatičtí zbohatlícia docela i sympatizuji s únoscema. No co, jako malej jsem ten film měl docela rád, tak kvůli nostalgii dávám 3/5. ()

wosho

Takhle učelově vykradený film, postavený na jediném nápadu se jen tak dlouho nevidí. Na zručně natočený, přesně odehraný (herci nádherně přehrávají) a solidně napsaný (vymyslet tolik gagů na jednoduchý nápad mimino x únosci) a přesto finančně neůspěšný film se nelze až tolik hněvat. Jasně producentům ukazuje, že ždímat závěr Sám doma1 a 2 prostě nejde. Přesto se na tohoto prcka rád vždy podívám, což o třetím díle Sám doma rozhodně nemohu napsat. ()

Zajímavosti (10)

• Banda únoscov jazdila na automobile Van General Motors G-Series z roku 1994. (Raccoon.city)
  • Plány pre pokračovanie s názvom Baby's Trip to China boli zrušené. (Raccoon.city)