Poté, co se hrdina filmu probudí v nemocnici, vystopuje a zavraždí muže, který ho spolu s pokladníkem při přepadení v bance považoval za mrtvého. Jenže tím způsobí jen to, že společníci mrtvého mu teď jdou po krku. (Filmbox)

Recenze (51)

Fiftis

Taký priemerný film, u ktorého sa síce nebudete nudiť, ale nijako zvlášť ani baviť. Cuba Gooding Jr. podal dobrý výkon. Je to film, ktorý veľmi nabáda k zamysleniu. Téma, ktorá tu bola už mnohokrát, takže určité odvetvia deju sú predvídateľné. Zo začiatku by sa dalo predpokladať, že sa jedná skôr o drámu. Prijemne prekvapí aj hudba. Nie je to oddychovka a človek musí byť pri sledovaní sústredený, ale za trpezlivosť sa vám film odmení zaujímavým zážitkom. ()

Her0.89

Zvažoval jsem mezi 3* a 4*. Ale nakonec jsem se přiklonil k hořší variantě. Jednak proto, že Cuba Gooding s fousy vypadá strašně směšně ( ale to i bez nich ) a také proto, že prakticky celý film ( až na konec) byl strašně pomatený a chaoticky poskládaný. Nakonec se však tento spletitý spletenec rozuzloval a spolu se solidním koncem to dalo dohromady slušnou podívanou. Kdyby se příběh vzpamatoval dříve, tak by to ty 4* mělo. ()

Shit

Míň keců, míň flashbecků a dojemných vzpomínek a víc akce, tak to moh být celkem slušnej masakr, ovšem to se nestalo a tak to jen zapadne mezi dalších 100 podobných filmů o pomstě, i když pravda, tenhle je jakž takž se solidním příběhem, jenže akce mě bohužel nechala naprosto chladným a nezachránil to ani Coba Gooding, kterej sice na plakátu vypadá krutě, ale ve filmu už tak krutej neni ()

Soweek

Souhlasim s komentářem Shita. Trošku víc flashbacků a můžem tomu dát nálepku romantického filmu. Pokud jste viděli plakát k tomuto filmu, určitě jste očekávali něco uplně jiného (já osobně si myslel, že se bude jednat o akci podobnou Street Kings). Přes tohle všechno to ale koukatelné je a když se přenesete přes vyloženě špatnou kameru, třeba se vám to bude líbit víc než mně:-) ()

jopal

Mam rad filmy, kde hrdina nie je ziadny nadcovek, kde su chvile, kedy sa mu dari viacej, ci kedy nieco poserie. A v tomto filme bol presne taky. Pribeh sice viac-menej znamy, ale podany velmi presvedcivo a dobre. Svizné, so zaujimavym casosledom, absolutne vtiahnutie do deja. Som milo prekvapeny a myslim, ze moje hodnotenie je spravne. ()

• Natáčení probíhalo v bulharské Sofii. (Terva)